λεξικό ηλεκτρονικού εμπορίου

Λεξικό χρήσιμων όρων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Λεξικό

Αποτελέσματα αναζήτησης για 🔍 άκυρο

A

AMP (Επιταχυνόμενες σελίδες για κινητά)

Το AMP είναι ένα πλαίσιο HTML ανοιχτού κώδικα που έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία ιστοσελίδων γρήγορης φόρτωσης και φιλικών προς κινητά. Είναι ουσιαστικά μια βελτιωμένη έκδοση τυπικών ιστοσελίδων, βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές. Οι σελίδες AMP δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα και την απόδοση απλοποιώντας τη δομή HTML, περιορίζοντας τη χρήση JavaScript και αξιοποιώντας αποτελεσματικές τεχνικές φόρτωσης […]

Περισσότερες πληροφορίες

AOV

Το AOV (Average Order Value) είναι ένας σημαντικός αριθμός για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, επειδή μετρά το μέσο ποσό που δαπανούν οι πελάτες σε μία μόνο συναλλαγή. Είναι ένας σημαντικός δείκτης KPI (Key Performance Indicator) που επιτρέπει στους οργανισμούς να κατανοήσουν καλύτερα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών τους, να εντοπίσουν τομείς ανάπτυξης και να βελτιστοποιήσουν […]

Περισσότερες πληροφορίες

ATV

Αυτό υπολογίζεται λαμβάνοντας τη συνολική αξία των συναλλαγών και διαιρώντας την με τον αριθμό των συναλλαγών. Το ATV βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις συνήθειες δαπανών των πελατών, να προσδιορίσουν τις τάσεις των πωλήσεων και να αναπτύξουν στρατηγικές για την αύξηση των πωλήσεων. Εστιάζοντας στην αύξηση των ATV, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά […]

Περισσότερες πληροφορίες

AVS

Το AVS αναφέρεται στον τυπικό αριθμό θεατών που παρακολουθούν μια εκπομπή πολυμέσων ή ροή ανά πάσα στιγμή. Βοηθά τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και τους δημιουργούς περιεχομένου να μετρήσουν την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των προγραμμάτων τους. Αναλύοντας το AVS, μπορούν να προσαρμόσουν το περιεχόμενο, να βελτιστοποιήσουν τις τοποθετήσεις διαφημίσεων και να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις του […]

Περισσότερες πληροφορίες
B

Backlinks

Τα backlinks είναι ζωτικής σημασίας για το SEO, σηματοδοτώντας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google ότι ο ιστότοπός σας είναι έγκυρος. Αυτοί είναι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους προς τους δικούς σας, με υψηλής ποιότητας backlinks που ενισχύουν την κατάταξη αναζήτησης και την προβολή σας. Ως στοιχείο SEO εκτός σελίδας, το backlinking συμπληρώνει τις προσπάθειες SEO […]

Περισσότερες πληροφορίες

BNPL

Οι υπηρεσίες Buy Now, Pay Later (BNPL) φέρνουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε online. Αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 900 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως έως το 2027 – λόγω της ανάγκης για προσιτές πιστωτικές επιλογές κατά τη διάρκεια αβέβαιων οικονομικών περιόδων. Η εορταστική περίοδος είδε μια αύξηση στην υιοθέτηση του BNPL, με μία […]

Περισσότερες πληροφορίες

Buzzmarketing

Buzzmarketing είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που στοχεύει να δημιουργήσει ένα buzz, buzz ή buzz για ένα εμπορικό σήμα, προϊόν ή υπηρεσία μεταξύ των ανθρώπων. Σκοπός του είναι να δημιουργήσει αναγνωρισιμότητα επωνυμίας χωρίς να επιβαρύνεται με υψηλό κόστος. Το ιογενές μάρκετινγκ και το astroturfing αποτελούν επίσης μέρος του μάρκετινγκ buzz. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά […]

Περισσότερες πληροφορίες
C

Chatbot

Γνωρίστε τον απόλυτο συνομιλητή: το chatbot! Είναι σαν να έχετε έναν εξαιρετικά έξυπνο φίλο που είναι πάντα διαθέσιμος να συνομιλήσει, να σας ακούσει και να σας βοηθήσει. Αλλά αντί να είναι άνθρωπος, αυτός ο φίλος είναι ένα πρόγραμμα υπολογιστή σχεδιασμένο να μιμείται την ανθρώπινη συνομιλία. Ενώ ορισμένα chatbots είναι απλά και παρέχουν απλώς βασικές πληροφορίες, […]

Περισσότερες πληροφορίες

CPA

CPA σημαίνει κόστος ανά ενέργεια. Είναι μια πληρωμή ανά μετατροπή που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος όταν ένας επισκέπτης πραγματοποιεί μια ενέργεια στον ιστότοπό του, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς στο κατάστημά του. Είναι μια μέθοδος διαδικτυακού μάρκετινγκ όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο τον εκδότη για το πόσοι πελάτες πραγματοποιούν μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως η πραγματοποίηση μιας […]

Περισσότερες πληροφορίες
G

Google Bot

Το λογισμικό ανίχνευσης ιστού που χρησιμοποιείται από την Google για την ανακάλυψη και την ευρετηρίαση ιστοσελίδων για τη μηχανή αναζήτησής της. Το Googlebot περιηγείται συστηματικά στον Παγκόσμιο Ιστό, ακολουθώντας συνδέσμους μεταξύ σελίδων για να βρει νέο και ενημερωμένο περιεχόμενο. Αναλύει το περιεχόμενο, τη δομή και τις σχέσεις της σελίδας με άλλες σελίδες, επιτρέποντας στην Google […]

Περισσότερες πληροφορίες

Google My Business (GMB)

Το Google My Business (GMB) είναι ένα δωρεάν εργαλείο που παρέχεται από την Google και επιτρέπει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να διαχειρίζονται την παρουσία τους στο διαδίκτυο σε όλες τις υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένης της Αναζήτησης και των Χαρτών. Είναι μια βασική πλατφόρμα για τοπικό SEO και διαδικτυακή προβολή. Βασικά χαρακτηριστικά και οφέλη Πληροφορίες επιχείρησης: Το […]

Περισσότερες πληροφορίες
S

SEO στη σελίδα

Το On-Page SEO αναφέρεται στην πρακτική βελτιστοποίησης μεμονωμένων ιστοσελίδων για υψηλότερη κατάταξη και απόκτηση μεγαλύτερης σχετικής επισκεψιμότητας στις μηχανές αναζήτησης. Σε αντίθεση με το SEO εκτός σελίδας, το οποίο επικεντρώνεται σε εξωτερικούς παράγοντες όπως backlinks, το on-page SEO είναι εξ ολοκλήρου υπό τον έλεγχό σας. Περιλαμβάνει τόσο το περιεχόμενο που είναι ορατό στους χρήστες στις […]

Περισσότερες πληροφορίες

SERP

Η σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) είναι η ιστοσελίδα που εμφανίζει μια μηχανή αναζήτησης μετά την υποβολή ενός ερωτήματος αναζήτησης από έναν χρήστη. Η κατανόηση των διαφόρων στοιχείων SERP είναι ζωτικής σημασίας για όσους ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ ή τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Ας εμβαθύνουμε στα βασικά στοιχεία που συνθέτουν ένα τυπικό SERP. […]

Περισσότερες πληροφορίες
Α

ΑΪΝΤΑ

Το AIDA είναι μια συνταγή μάρκετινγκ που συνδυάζει την προσοχή, το ενδιαφέρον, την επιθυμία και τη δράση για να δημιουργήσει μια λαχταριστή εμπειρία που οδηγεί στην εμμονή των πελατών. Δεν είναι απλώς ένα πλαίσιο, είναι μια δοκιμή γεύσης για την επωνυμία σας – μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή, να κεντρίσετε το ενδιαφέρον, να τροφοδοτήσετε την […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αιτία μάρκετινγκ

Γιατί το μάρκετινγκ είναι μάρκετινγκ που συνδυάζει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αυτές οι εταιρείες υποστηρίζουν μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για παράδειγμα, για να φαίνονται ωραίοι. Ενθαρρύνουν επίσης τους πελάτες τους να κάνουν δωρεές στους οργανισμούς με τους οποίους συνεργάζονται και να τους υποστηρίξουν σε αυτό. Ένας τρόπος είναι να πουλήσετε προϊόντα […]

Περισσότερες πληροφορίες

Ανακάλυψη Google

Το Google Discover είναι μια λειτουργία για κινητά που παρέχει στους χρήστες μια επιμελημένη ροή άρθρων, ειδήσεων και άλλου περιεχομένου με βάση τα ενδιαφέροντά τους και το ιστορικό αναζήτησης. Εμφανίζεται στην αρχική σελίδα της εφαρμογής Google σε κινητές συσκευές και στην αρχική σελίδα Google.com σε συσκευές Android. Το Discover χρησιμοποιεί αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης για να […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR)

Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) είναι μια βασική μέτρηση στην ψηφιακή διαφήμιση που μετρά πόσο συχνά οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση ή καταχώριση προϊόντος μετά την προβολή της. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των κλικ με τον αριθμό των εμφανίσεων και πολλαπλασιάζοντας επί 100. Για παράδειγμα, 5 κλικ από 100 εμφανίσεις αποδίδουν […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αντιστροφές χρέωσης

Οι αντιστροφές χρέωσης είναι ένας μηχανισμός προστασίας των καταναλωτών στον κόσμο των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών, ιδίως για αγορές πιστωτικών και χρεωστικών καρτών. Για τις επιχειρήσεις, ειδικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η διαχείριση και η ελαχιστοποίηση των αντιστροφών χρέωσης είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση της κερδοφορίας και της καλής κατάστασης με τους επεξεργαστές πληρωμών. Για τους καταναλωτές, αποτελεί […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αξία χρόνου ζωής πελάτη (CLV)

Μια σημαντική μέτρηση που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν τη μακροπρόθεσμη αξία των επαφών με τους πελάτες τους είναι η αξία διάρκειας ζωής των πελατών. Εξετάζει το αναμενόμενο χρηματικό ποσό που θα δαπανήσει ένας πελάτης σε μια εταιρεία καθ ‘όλη τη διάρκεια της θητείας του. Οι εταιρείες σταθμίζουν δύο βασικά στοιχεία προκειμένου να επιλύσουν αυτό […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αξιολόγηση τομέα

Το Ahrefs’ Domain Rating (DR) είναι ένα ιδιόκτητο μέτρο που αξιολογεί την ευρωστία της εισερχόμενης δομής συνδέσμων ενός ιστότοπου. Αυτή η μέτρηση λειτουργεί σε λογαριθμική κλίμακα, που κυμαίνεται από 0 έως 100. Μια βαθμολογία 100 αντιπροσωπεύει την υψηλότερη δυνατή δύναμη, ενώ το 0 δείχνει την ασθενέστερη. Το DR παρέχει πληροφορίες σχετικά με τη σχετική ισχύ […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αποκλεισμός διαφημίσεων

Ο αποκλεισμός διαφημίσεων είναι λογισμικό που αποκλείει διαφημίσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Μπορεί να εγκατασταθεί ως επέκταση προγράμματος περιήγησης. Μπορεί να εντοπίσει και να αποκλείσει διαφημίσεις καθώς περιηγείστε σε ιστότοπους. Για παράδειγμα, μπορεί να αποκλείσει διαφημίσεις banner ή αναδυόμενα παράθυρα ή διάφορα κινούμενα σχέδια ή βίντεο. Ένα από τα πιο δημοφιλή λογισμικά είναι το AdBlock […]

Περισσότερες πληροφορίες

Απόκρυψη τύπου "Απόκρυψη" (Cloaking)

Το cloaking είναι μια τεχνική SEO μαύρου καπέλου. Υποβάλλει μια σελίδα στη μηχανή αναζήτησης που έχει βελτιστοποιηθεί για τον αλγόριθμο που καθορίζει τη θέση της σελίδας. Έτσι, η μηχανή αναζήτησης θα εμφανίσει τη σελίδα σε καλύτερη θέση. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι ο επισκέπτης βλέπει μια εντελώς διαφορετική σελίδα που δεν θα είχε ταξινομηθεί από […]

Περισσότερες πληροφορίες

Απόκτηση

Στο μάρκετινγκ ανάπτυξης, η απόκτηση περιλαμβάνει την προσέλκυση νέων χρηστών ή πελατών σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή για κινητά από διάφορες πηγές. Στο παράδειγμα AARRR, είναι το πρώτο “Α” που εξηγεί πώς να εντοπίσετε τους καταναλωτές και τελικά να τους μετατρέψετε σε πελάτες. Οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ επιτυγχάνονται χρησιμοποιώντας πληρωμένες, μη αμειβόμενες ή και τις […]

Περισσότερες πληροφορίες

Απόσπασμα

Στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστού, ένα σύντομο απόσπασμα ή περίληψη του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας, που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο και τη διεύθυνση URL της σελίδας. Τα αποσπάσματα παρέχουν στους χρήστες μια γρήγορη προεπισκόπηση της συνάφειας της σελίδας με το ερώτημα αναζήτησής τους. Μπορεί να είναι κανονικά αποσπάσματα κειμένου, εμπλουτισμένα αποσπάσματα με πρόσθετα δεδομένα όπως αξιολογήσεις […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αστροχλοοτάπητας

Το Astroturfing είναι μια από τις αθέμιτες πρακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από ορισμένες μάρκες ή όσους προσπαθούν να πουλήσουν διάφορα προϊόντα. Είναι μια τακτική όπου ο χορηγός πληρώνει για θετική διαφήμιση ή προώθηση σε διάφορους διαδικτυακούς χώρους. Αυτά μπορεί να είναι είτε ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης, φόρουμ συζήτησης ή διάφορα ιστολόγια που έχουν δημιουργηθεί με μοναδικό […]

Περισσότερες πληροφορίες

Αφοσίωση στο εμπορικό σήμα

Σκεφτείτε το αγαπημένο σας καφενείο ή βιβλιοπωλείο – αυτό στο οποίο πάντα επιστρέφετε, ακόμα και όταν υπάρχουν άλλες επιλογές κοντά. Αυτή είναι η αφοσίωση στο εμπορικό σήμα στην πράξη. Είναι η αίσθηση άνεσης και οικειότητας που κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν για περισσότερα. Και δεν πρόκειται μόνο για τα ίδια τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, […]

Περισσότερες πληροφορίες
Β

Β2Β

Το B2B, συντομογραφία του Business-to-Business, περιγράφει τις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και όχι μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C). Περιλαμβάνει την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών ή πληροφοριών μεταξύ εταιρειών για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων τους ή τη μεταπώληση στους πελάτες τους. Οι αλληλεπιδράσεις B2B συχνά περιλαμβάνουν μεγαλύτερους όγκους προϊόντων ή υπηρεσιών και μπορεί να περιλαμβάνουν διαπραγματεύσεις, συμβάσεις […]

Περισσότερες πληροφορίες

Β2Γ

Το B2C, ή επιχείρηση προς πελάτη, είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο ή μοντέλο μάρκετινγκ όπου η επιχείρηση βρίσκεται από τη μία πλευρά και ο πελάτης ή ο τελικός χρήστης βρίσκεται στην άλλη πλευρά της επιχειρηματικής σχέσης. Ο όρος χρησιμοποιείται συχνά για να αναφέρεται ειδικά σε διαδικτυακές επιχειρήσεις. Είναι ένα από τα πιο κοινά και δημοφιλή επιχειρηματικά […]

Περισσότερες πληροφορίες
Γ

Γ2Γ

C2C σημαίνει πελάτης προς πελάτη. Ένα από τα μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου όπου οι καταναλωτές εμπορεύονται ή ανταλλάσσουν αγαθά μεταξύ τους σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα. Αυτό διαμεσολαβείται από μια άλλη πλατφόρμα όπου, όσον αφορά την ταξινόμηση της αγοράς, οι καταναλωτές ανταλλάσσουν κυρίως προϊόντα ή πληροφορίες και εμπειρίες σχετικά με αυτά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Αυτά […]

Περισσότερες πληροφορίες

Γέμιση λέξεων-κλειδιών

Η γέμιση λέξεων-κλειδιών είναι μια τεχνική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) που περιλαμβάνει υπερβολική χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ή φράσεων σε μια ιστοσελίδα σε μια προσπάθεια χειραγώγησης της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης. Αυτή η πρακτική θεωρείται γενικά ανήθικη και μπορεί πραγματικά να βλάψει την απόδοση της μηχανής αναζήτησης ενός ιστότοπου.

Περισσότερες πληροφορίες

Γεν Ζ

Η γενιά Z (Gen Z) αναφέρεται σε άτομα που γεννήθηκαν περίπου μεταξύ 1997 και 2012. Είναι η δημογραφική ομάδα που ακολουθεί τους Millennials. Η Gen Z είναι γνωστή ως ψηφιακή ιθαγενής, μεγαλώνοντας με smartphones και κοινωνικά μέσα. Εκτιμούν την αυθεντικότητα, την ποικιλομορφία και τις κοινωνικές αιτίες και συχνά περιγράφονται ως πραγματιστές και οικονομικά συνειδητοί.

Περισσότερες πληροφορίες
Δ

Δημιουργία ζήτησης

Η δημιουργία ζήτησης είναι μια στρατηγική διαδικασία για να προκαλέσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να δημιουργήσει και να μετατρέψει το ενδιαφέρον των αγοραστών, όπως: 1. Μάρκετινγκ περιεχομένου 2. SEO 3. Καμπάνιες μέσω email 4. Διαφήμιση ΔΕΗ 5. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης 6. Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ 7. Συνεργασίες Ο στόχος […]

Περισσότερες πληροφορίες

Διακαναλικό μάρκετινγκ

Το ολοκληρωμένο μάρκετινγκ σε πολλαπλές πλατφόρμες είναι μια στρατηγική που στοχεύει στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας για δυνητικούς πελάτες καθ ‘όλη τη διάρκεια του αγοραστικού τους ταξιδιού. Αυτή η προσέγγιση περιλαμβάνει το συντονισμό διαφορετικών καναλιών μάρκετινγκ για την παράδοση ενός συνεπούς και διασυνδεδεμένου μηνύματος. Αλληλεπιδρώντας με τους καταναλωτές σε διάφορα σημεία επαφής, οι έμποροι μπορούν […]

Περισσότερες πληροφορίες

Διασταυρούμενες πωλήσεις

Οι διασταυρούμενες πωλήσεις είναι μια τακτική πωλήσεων που περιλαμβάνει την προσφορά πρόσθετων προϊόντων ή υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες. Η πώληση είναι μια παρόμοια τακτική, αλλά με στόχο να προσφέρει ένα πιο ακριβό προϊόν. Στις διασταυρούμενες πωλήσεις, το προϊόν δεν χρειάζεται να είναι ακριβότερο, αλλά μπορεί να είναι αξεσουάρ. Για παράδειγμα, ένας πελάτης αγοράζει ένα κινητό […]

Περισσότερες πληροφορίες

Διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών

Μια διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών (API) χρησιμεύει ως γέφυρα μεταξύ διαφορετικών εφαρμογών λογισμικού, διευκολύνοντας την ανταλλαγή δεδομένων. Είναι ουσιαστικά ένα σύνολο πρωτοκόλλων και εργαλείων που καθορίζουν τον τρόπο αλληλεπίδρασης διαφορετικών στοιχείων λογισμικού. Είναι σημαντικό να διακρίνετε τα API από τις διεπαφές χρήστη. Ενώ οι διεπαφές χρήστη αλληλεπιδρούν άμεσα με τους ανθρώπους, αποδεχόμενα εισόδους και εμφανίζοντας εξόδους, […]

Περισσότερες πληροφορίες

Δίκτυο συνεργατών

Σημαντικοί μεσάζοντες μεταξύ εμπόρων και εμπορικών σημάτων, τα δίκτυα θυγατρικών επιτρέπουν κερδοφόρες συνεργασίες. Αυτά τα δίκτυα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν κερδοφόρα έσοδα από την επισκεψιμότητά τους, ενώ επιτρέπουν στις εταιρείες να προσεγγίζουν μεγαλύτερο κοινό.

Περισσότερες πληροφορίες

Διπλότυπο περιεχόμενο

Ο όρος διπλό περιεχόμενο μπορεί να βρεθεί ειδικά στην αναζήτηση SEO. Αναφέρεται σε πανομοιότυπο περιεχόμενο που μπορεί να βρεθεί σε δύο ή περισσότερους ιστότοπους ταυτόχρονα. Το διπλό περιεχόμενο μπορεί να λάβει διάφορες μορφές, όπως άμεσα κλεμμένο περιεχόμενο που έχει ληφθεί από άλλους ιστότοπους χωρίς άδεια ή περιεχόμενο που έχει μοιραστεί με την άδεια του συγγραφέα, […]

Περισσότερες πληροφορίες

Δοκιμή A / B

Η δοκιμή A / B είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών ενός διαδικτυακού καταστήματος. Περιλαμβάνει την προετοιμασία δύο εκδόσεων μιας σελίδας, καθεμία με διαφορετικό σχεδιασμό και τροποποιημένη με διαφορετικούς τρόπους, για να δούμε ποια είναι πιο αποτελεσματική. Μία από αυτές τις εκδοχές εμφανίζεται στη μία ομάδα επισκεπτών και η άλλη […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΔΤΚ

CPI, κόστος ανά εμφάνιση. Αυτός ο όρος σχετίζεται με την κυκλοφορία στο διαδίκτυο και τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Αναφέρεται στην τιμή που καταβάλλει ο διαφημιζόμενος για κάθε εμφάνιση της διαφήμισής του σε χρήστη του διαδικτύου. Ένας παρόμοιος όρος που σχετίζεται με το κόστος ανά εμφάνιση είναι CPM, κόστος ανά χιλιόμετρο, το οποίο είναι το κόστος […]

Περισσότερες πληροφορίες
Ε

Εξουσιοδότηση

Η εξουσιοδότηση αναφέρεται στη διαδικασία χορήγησης άδειας ή πρόσβασης σε πόρους, δεδομένα ή συστήματα. Διασφαλίζει ότι μόνο εξουσιοδοτημένα άτομα ή οντότητες έχουν τα κατάλληλα δικαιώματα να εκτελούν συγκεκριμένες ενέργειες ή να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες πληροφορίες. Η εξουσιοδότηση συνήθως ακολουθεί τον έλεγχο ταυτότητας, όπου ένας χρήστης ή ένα σύστημα επαληθεύει την ταυτότητά του. Αυτό το […]

Περισσότερες πληροφορίες

Επιτροπή

Η προμήθεια είναι μια αμοιβή ή ένα ποσοστό που καταβάλλεται σε κάποιον για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή πώλησης. Προμήθεια είναι μια πληρωμή που πραγματοποιείται σε ένα άτομο ή οντότητα για τη διευκόλυνση ή την ολοκλήρωση μιας πώλησης ή συναλλαγής. Κοινές χρήσεις: – Πωλήσεις: Οι πωλητές συχνά κερδίζουν προμήθειες με βάση τα προϊόντα που πωλούν. […]

Περισσότερες πληροφορίες
Ε

Ετικέτα τίτλου

Η ετικέτα title στην HTML χρησιμοποιείται για τον καθορισμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας. Αυτός ο τίτλος εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του προγράμματος περιήγησης ή στην καρτέλα όταν ένας χρήστης προβάλλει την ιστοσελίδα. Χρησιμεύει επίσης ως τίτλος όταν μια σελίδα έχει σελιδοδείκτη ή κοινή χρήση. Η <title> ετικέτα τοποθετείται μέσα στην ενότητα ενός εγγράφου HTML και […]

Περισσότερες πληροφορίες

Εφοδιαστική Αλυσίδα

Μια αλυσίδα εφοδιασμού είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα που περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που εμπλέκονται στην παραγωγή και την παράδοση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, από την αρχική προμήθεια πρώτων υλών έως την τελική παράδοση στους καταναλωτές. Περιλαμβάνει διάφορους ενδιαφερόμενους, δραστηριότητες και πόρους που συνεργάζονται για να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα φτάνουν αποτελεσματικά στην αγορά για […]

Περισσότερες πληροφορίες
Κ

Κατ 'αποκοπή χρέωση

Ένα κατ ‘αποκοπή τέλος είναι ένα σταθερό ποσό που χρεώνεται για μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, ανεξάρτητα από την ποσότητα ή τη χρήση. Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφέρεται συχνά σε μια τυπική χρέωση που δεν ποικίλλει ανάλογα με τον όγκο των συναλλαγών ή άλλες μεταβλητές. Για παράδειγμα, μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να χρεώσει ένα κατ […]

Περισσότερες πληροφορίες

Κείμενο αγκύρωσης

Ένα κείμενο αγκύρωσης είναι μια υπερ-σύνδεση που αποτελεί μέρος του κειμένου, συνήθως επισημαίνεται με μπλε χρώμα. Μπορεί να κάνει κλικ και μεταφέρει τον επισκέπτη σε άλλο μέρος της σελίδας, σε μια εντελώς διαφορετική σελίδα ή για να ανοίξει ένα αρχείο. Αυτοί οι σύνδεσμοι χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης για να καταλάβουν τι είναι η σελίδα. […]

Περισσότερες πληροφορίες

Κέντρο εμπόρων Google

Το Google Merchant Center λειτουργεί ως μια κεντρική πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για τη διαχείριση της ψηφιακής παρουσίας τους σε όλη τη σουίτα προϊόντων που σχετίζονται με αγορές της Google. Αυτό το ισχυρό εργαλείο επιτρέπει στις εταιρείες να ελέγχουν και να ενημερώνουν αποτελεσματικά τις διαδικτυακές καταχωρίσεις προϊόντων τους. Ο βασικός σκοπός του Google […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΚΚΓ

Ο όρος CPG σημαίνει Συσκευασμένα Καταναλωτικά Αγαθά. Αναφέρεται σε συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά – δηλαδή προϊόντα που καταναλώνονται γρήγορα και απαιτούν τακτική αγορά. Αυτά είναι κοινά καταναλωτικά προϊόντα που συσκευάζονται και συνήθως πωλούνται σε καταστήματα λιανικής πώλησης, σούπερ μάρκετ ή ηλεκτρονικά καταστήματα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα προϊόντων CPG είναι τα τρόφιμα (π.χ. δημητριακά, ποτά, γαλακτοκομικά προϊόντα), τα καλλυντικά […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΚΟΑ

CPO – Το κόστος ανά παραγγελία είναι ένας όρος που αναφέρεται στο κόστος παραγγελίας μιας καμπάνιας ή διαφήμισης στο διαδίκτυο. Αυτό το κόστος υπολογίζεται διαιρώντας το κόστος της διαφήμισης με τον αριθμό των επιτυχημένων παραγγελιών. Ο σκοπός αυτού του υπολογισμού είναι να καθοριστεί πόσο κοστίζει η λήψη μιας παραγγελίας. Εάν ο κύριος σκοπός αυτής της […]

Περισσότερες πληροφορίες

Κοινωνικό Εμπόριο

Το Κοινωνικό Εμπόριο αναφέρεται στην πρακτική αγοράς και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών απευθείας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Ακολουθεί μια συνοπτική εξήγηση: Το κοινωνικό εμπόριο είναι η ενσωμάτωση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, επιτρέποντας στους χρήστες να ολοκληρώσουν ολόκληρη τη διαδικασία αγορών – από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά – χωρίς […]

Περισσότερες πληροφορίες

Κόστος απόκτησης πελατών

Οι επιχειρήσεις πρέπει να δαπανήσουν χρήματα για να προσελκύσουν πελάτες και να τους πείσουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Αυτή η δαπάνη είναι γνωστή ως κόστος απόκτησης πελατών. Είναι μια κρίσιμη μέτρηση που βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν πόσο κερδοφόροι είναι οι πελάτες τους και πόσο αποτελεσματικά δημιουργούν πωλήσεις. Για να υπολογίσουν […]

Περισσότερες πληροφορίες

Κόστος πωληθέντων αγαθών (COGS)

Το κόστος των πωληθέντων αγαθών, ή COGS για συντομία, έχει να κάνει με τα χρήματα που ξοδεύει μια εταιρεία για να φτιάξει τα πράγματα που πουλάει. Είναι σαν το κόστος της συνταγής για έναν αρτοποιό – πόσα ξοδεύει σε αλεύρι, ζάχαρη και αυγά για να ψήσει ένα κέικ. Το COGS καλύπτει τα προφανή έξοδα: τις […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΚΡΟ

CRO σημαίνει Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών. Αυτός ο όρος αντιπροσωπεύει τις διάφορες δραστηριότητες που εμπλέκονται στη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπής. Αυτές οι αλλαγές σχετίζονται με την εμπειρία του χρήστη, δηλαδή προσπαθούν να κάνουν τον ιστότοπο πιο φιλικό προς το χρήστη και επιτυχημένο. Σχετίζεται επίσης με δοκιμές ιστότοπων, όπως δοκιμές A / […]

Περισσότερες πληροφορίες

Κώδικας HTML

Η HTML (HyperText Markup Language) είναι η τυπική γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία και τη δομή περιεχομένου στον ιστό. Χρησιμοποιεί ένα σύστημα ετικετών για να ορίσει στοιχεία όπως επικεφαλίδες, παραγράφους, συνδέσμους, εικόνες και άλλα. Αυτές οι ετικέτες τοποθετούνται μέσα σε γωνιακές αγκύλες (< >) και υποδεικνύουν στο πρόγραμμα περιήγησης πώς να εμφανίζει το περιεχόμενο. […]

Περισσότερες πληροφορίες
Λ

Λάβαρο

Τα πανό είναι ένας δημοφιλής τρόπος για τις επιχειρήσεις να μεταφέρουν το μήνυμά τους εκεί έξω στο διαδίκτυο. Είναι σαν μια ψηφιακή πινακίδα που εμφανίζεται σε ιστότοπους, συνήθως κατά μήκος της άκρης της οθόνης. Και, ας είμαστε ειλικρινείς, εξακολουθούν να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τις εταιρείες να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. […]

Περισσότερες πληροφορίες

Λέξη-κλειδί μακράς ουράς

Οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά είναι συγκεκριμένες, συχνά μεγαλύτερες φράσεις που αναζητούν οι χρήστες, συνήθως αποτελούμενες από τρεις ή περισσότερες λέξεις. Τείνουν να έχουν χαμηλότερο όγκο αναζήτησης αλλά υψηλότερα ποσοστά μετατροπών λόγω της ιδιαιτερότητάς τους. Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση: Ιδιαιτερότητα: Οι λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς είναι πιο λεπτομερείς και στοχευμένες από τους ευρείς, γενικούς όρους. Χαμηλότερος […]

Περισσότερες πληροφορίες
Μ

Μάρκα

Φανταστείτε να περπατάτε σε μια πολυσύχναστη αγορά και να προσελκύεστε αμέσως σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα ή προϊόν λόγω του μοναδικού ονόματος, λογότυπου ή συμβόλου του. Αυτό είναι το νόημα μιας μάρκας – δημιουργώντας μια ταυτότητα που σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Όταν γίνεται καλά, ένα ισχυρό εμπορικό σήμα μπορεί να είναι ένας ισχυρός μαγνήτης που […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μάρκες απευθείας προς τον καταναλωτή (DTC)

Οι μάρκες Direct-to-Consumer (DTC) είναι εταιρείες που κατασκευάζουν και πωλούν τα προϊόντα τους απευθείας στους καταναλωτές, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς μεσάζοντες όπως οι χονδρέμποροι, οι διανομείς και οι λιανοπωλητές. Αυτές οι μάρκες λειτουργούν συνήθως μέσω των δικών τους πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου, ιστότοπων και μερικές φορές φυσικών καταστημάτων, διατηρώντας τον πλήρη έλεγχο της ανάπτυξης προϊόντων, του μάρκετινγκ, […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μάρκετινγκ θυγατρικών

Το μάρκετινγκ θυγατρικών είναι μια στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ βάσει απόδοσης όπου άτομα ή οντότητες, γνωστές ως συνεργάτες ή εκδότες, προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρονται από επιχειρήσεις (εμπόρους). Οι συνεργάτες κερδίζουν προμήθειες ή ανταμοιβές για την προώθηση επιθυμητών ενεργειών, όπως πωλήσεις, δυνητικοί πελάτες ή επισκεψιμότητα, στον ιστότοπο του εμπόρου μέσω διαφόρων προσπαθειών μάρκετινγκ. Βασικά συστατικά […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μαύρο καπέλο SEO

Φανταστείτε να προσπαθείτε να γλιστρήσετε στην κορυφή της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης χωρίς να το κερδίσετε. Αυτό είναι το μαύρο καπέλο SEO – χρησιμοποιώντας ύπουλες τακτικές για να χειραγωγήσετε το δρόμο σας προς την κορυφή. Αλλά εδώ είναι το πράγμα: οι μηχανές αναζήτησης είναι σε αυτό και δεν θα διστάσουν να σας απαγορεύσουν εάν σας […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μεγάλα δεδομένα

Τα μαζικά δεδομένα αναφέρονται σε μεγάλα, σύνθετα σύνολα δεδομένων, ιδίως από νέες πηγές, με αυξανόμενους όγκους και ταχύτητα. Αυτά τα ογκώδη σύνολα δεδομένων, συχνά μη διαχειρίσιμα από το παραδοσιακό λογισμικό επεξεργασίας δεδομένων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση επιχειρηματικών προβλημάτων.

Περισσότερες πληροφορίες

Μεγάλα δεδομένα

Η ανάλυση μεγάλων δεδομένων είναι η διαδικασία συλλογής, επεξεργασίας, καθαρισμού και ανάλυσης μεγάλων όγκων δομημένων και μη δομημένων δεδομένων για την εξαγωγή αξιοποιήσιμων πληροφοριών. Αυτό περιλαμβάνει προηγμένες αναλυτικές τεχνικές, όπως εξόρυξη δεδομένων, προγνωστική ανάλυση και μηχανική μάθηση για τη μετατροπή ανεπεξέργαστων δεδομένων σε σημαντικές πληροφορίες. Βασικά στοιχεία: Συλλογή δεδομένων: Οι οργανισμοί συλλέγουν δεδομένα από διάφορες […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μεγάλος ύπνος

Ένα πρωτοποριακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την Google και ανακάλυψε αυτόνομα μια ευπάθεια μηδενικής ημέρας στο SQLite, μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή βάσεων δεδομένων ανοιχτού κώδικα, τον Νοέμβριο του 2024. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη περίπτωση τεχνητής νοημοσύνης που εντόπισε ένα άγνωστο εκμεταλλεύσιμο ζήτημα ασφάλειας μνήμης σε λογισμικό πραγματικού κόσμου. Η ευπάθεια, μια υποχείλιση buffer […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μέσος χρόνος στο χώρο του ξενοδοχείου

Ο μέσος χρόνος στον ιστότοπο είναι σαν χρονόμετρο για την αφοσίωση στον ιστότοπο. Σας λέει πόσο καιρό, κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες κρέμονται και εξερευνούν τις ιστοσελίδες σας κατά τη διάρκεια μιας μόνο επίσκεψης. Αυτή η μέτρηση σάς δίνει μια ματιά στο πόσο συναρπαστικό είναι το περιεχόμενό σας και πόσο καλά ο ιστότοπός σας κρατά […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μετα-ετικέτα

Μια μεταετικέτα σε HTML παρέχει μεταδεδομένα σχετικά με μια ιστοσελίδα, τα οποία δεν είναι ορατά στους χρήστες, αλλά είναι απαραίτητα για προγράμματα περιήγησης και μηχανές αναζήτησης. Οι μετα-ετικέτες τοποθετούνται στην ενότητα “<head>” ενός εγγράφου HTML και εξυπηρετούν διάφορους σκοπούς, όπως ο ορισμός του συνόλου χαρακτήρων, του συγγραφέα, της περιγραφής, των λέξεων-κλειδιών και άλλων.

Περισσότερες πληροφορίες

Μηνύματα κοινωνικής απόδειξης

Η κοινωνική απόδειξη σε ένα πλαίσιο μάρκετινγκ είναι απόδειξη ότι άλλοι άνθρωποι έχουν αγοράσει και βιώσει αξία από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προσφέρει μια εταιρεία.

Περισσότερες πληροφορίες

Μοντέλο απόδοσης

Ένα μοντέλο απόδοσης είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο εκχωρείται πίστωση για πωλήσεις και μετατροπές σε διαφορετικά σημεία επαφής σε όλες τις διαδρομές πελατών. Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ποια κανάλια μάρκετινγκ και αλληλεπιδράσεις συμβάλλουν πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές. Συνήθεις τύποι μοντέλων απόδοσης […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μοντελοποίηση μίγματος μάρκετινγκ (MMM)

Το MMM αναλύει δεδομένα πωλήσεων και μάρκετινγκ για να εκτιμήσει τον αντίκτυπο διαφόρων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στις πωλήσεις. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν αυτήν την προσέγγιση για να μετρήσουν την επιτυχία των πρωτοβουλιών μάρκετινγκ και να προβλέψουν πώς οι μελλοντικές καμπάνιες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη δημιουργία εσόδων. Είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για: Μέτρηση της αποτελεσματικότητας του μάρκετινγκ […]

Περισσότερες πληροφορίες

Μπισκότα

Τα cookies είναι αρχεία που αποθηκεύει ένα πρόγραμμα περιήγησης ιστού αφού κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο συνεργάτη. Έτσι ακριβώς λειτουργεί το μάρκετινγκ θυγατρικών. Όταν κάνετε κλικ σε έναν σύνδεσμο, δημιουργείται ένα cookie και αποθηκεύεται στο πρόγραμμα περιήγησης, συνήθως για 30 ημέρες. Μετά από αυτή την περίοδο, διαγράφονται αυτόματα και ο εκδότης δεν δικαιούται πλέον προμήθεια. […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΜΠΟΠΗΣ

Η συγκίνηση των διαδικτυακών αγορών, μείον την αναμονή. Αυτό είναι το Buy Online, Pick up In-Store (BOPIS). Μπορείτε να περιηγηθείτε και να αγοράσετε από την άνεση του σπιτιού σας και, στη συνέχεια, να παραλάβετε τα καλούδια σας στο κατάστημα, παρακάμπτοντας εντελώς την ταλαιπωρία παράδοσης. Με το BOPIS, μπορείτε να απολαύσετε τα καλύτερα και των δύο […]

Περισσότερες πληροφορίες
Π

Παρότρυνση για δράση (CTA)

Το Call-to-Action, κοινώς γνωστό ως CTA, είναι ένας όρος μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια προτροπή ή οδηγία που έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει μια άμεση απάντηση ή ενέργεια από το κοινό. Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο στις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθοδηγώντας τους πιθανούς πελάτες προς έναν συγκεκριμένο στόχο. Η αποτελεσματικότητα ενός CTA μπορεί […]

Περισσότερες πληροφορίες

Περιεχόμενο που δημιουργείται από AI

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI είναι κείμενο που δημιουργείται από αλγόριθμους υπολογιστών που προσομοιώνουν την ανθρώπινη γραφή και σκέψη. Αυτά τα συστήματα μπορούν να παράγουν ολόκληρα κομμάτια όπως άρθρα ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να βοηθήσουν στον καταιγισμό ιδεών μέσω διαδραστικών συνομιλιών. Καθώς η παραγωγή περιεχομένου AI γίνεται πιο διαδεδομένη, είναι ζωτικής […]

Περισσότερες πληροφορίες

Πλοήγηση πορείας

Η πλοήγηση Breadcrumb βοηθά τους χρήστες να πλοηγούνται σε ιστοσελίδες και είναι ένα σημαντικό χαρακτηριστικό SEO. Επιτρέπει στους επισκέπτες να πλοηγηθούν σε προηγούμενες σελίδες και να προσδιορίσουν την τρέχουσα θέση τους. Βασίζεται στο παραμύθι του Hansel και επιτρέπει την πλοήγηση διαδρομής, τόπου και χαρακτηριστικών. Η πλοήγηση Breadcrumb επιτρέπει στους επισκέπτες να πλοηγηθούν γρήγορα στην τρέχουσα […]

Περισσότερες πληροφορίες

Πλούσιο απόσπασμα

Ένα εμπλουτισμένο απόσπασμα είναι ένα εκτεταμένο απόσπασμα στα αποτελέσματα αναζήτησης που παρέχει στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες από ένα κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Είναι ένα βελτιωμένο απόσπασμα που εμφανίζει πρόσθετα δεδομένα που εξάγονται από τα δομημένα δεδομένα στη σελίδα. Το κανονικό αποτέλεσμα αναζήτησης περιέχει μόνο τον τίτλο της σελίδας, τη διεύθυνση URL και μια σύντομη περιγραφή. Το […]

Περισσότερες πληροφορίες

Ποσοστό ανοίγματος

Το ποσοστό ανοίγματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας βασικός δείκτης απόδοσης στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μετρά το ποσοστό των παραληπτών που βλέπουν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια συγκεκριμένη καμπάνια. Για να υπολογίσετε: Ποσοστό ανοίγματος = (αριθμός ανοιχτών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου / αριθμός παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) x 100. Τα ποσοστά ανοίγματος κυμαίνονται μεταξύ των κλάδων, […]

Περισσότερες πληροφορίες

Ποσοστό εγκατάλειψης

Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο αφού διαβάσουν μόνο μία σελίδα χωρίς να αλληλεπιδράσουν ή να μεταβούν σε επιπλέον ιστότοπους. Δείχνει πόσο ενδιαφέρουσα και σχετική είναι η πρώτη σελίδα με τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των επισκεπτών. Πολλές φορές, ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει ότι οι επισκέπτες δεν ενδιαφέρονταν […]

Περισσότερες πληροφορίες

Ποσοστό κατάργησης εγγραφής μέσω email

Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100. Οι παραλήπτες συνήθως καταργούν την εγγραφή τους μέσω ενός συνδέσμου στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. […]

Περισσότερες πληροφορίες

Ποσοστό μετατροπής

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100. Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου έχει 200 επισκέπτες και 50 πωλήσεις σε ένα μήνα, το ποσοστό μετατροπής […]

Περισσότερες πληροφορίες

Πρόθεση λέξης-κλειδιού

Η πρόθεση λέξεων-κλειδιών είναι αναμφισβήτητα η πιο κρίσιμη πτυχή του μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης. Χωρίς ισχυρή κατανόηση της πρόθεσης πίσω από τις αναζητήσεις των επισκεπτών, ακόμη και η πιο καλά χρηματοδοτούμενη καμπάνια πληρωμής ανά κλικ (PPC) μπορεί να αποτύχει. Επιπλέον, η κακή κατανόηση της πρόθεσης λέξεων-κλειδιών μπορεί να παρεμποδίσει σοβαρά τις προσπάθειες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) […]

Περισσότερες πληροφορίες
Σ

ΣΔΥ

CMS σημαίνει Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιείται κυρίως από λαϊκούς που δεν γνωρίζουν γλώσσες προγραμματισμού. Έχουν σχεδιαστεί για να διαχειρίζονται το περιεχόμενο των ιστότοπων χωρίς την ανάγκη γνώσης γλωσσών προγραμματισμού. Η πρόσβαση σε αυτά γίνεται μέσω της διεπαφής διαχείρισης CMS, όπου το περιεχόμενο μπορεί να προστεθεί, να επεξεργαστεί και να τροποποιηθεί. Το πλεονέκτημα […]

Περισσότερες πληροφορίες

Σελίδα λεπτομερειών προϊόντος

Στον κόσμο των διαδικτυακών αγορών, μια σελίδα λεπτομερειών προϊόντος (PDP) χρησιμεύει ως ψηφιακή βιτρίνα για μεμονωμένα αντικείμενα. Είναι μια ειδική ιστοσελίδα σε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που λειτουργεί ως εικονικός πωλητής, προσφέροντας μια εις βάθος ματιά σε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Όταν οι πιθανοί αγοραστές κάνουν κλικ σε ένα στοιχείο που τραβάει την προσοχή τους, κατευθύνονται […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΣΠΚ

CPC – κόστος ανά κλικ – αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ Διαδικτύου και αναφέρεται στο πόσο ένας διαφημιζόμενος πληρώνει έναν εκδότη για ένα κλικ στη διαφήμισή του. Ο όρος αυτός σχετίζεται στενά με τη ΔΕΗ ή το Pay per Click. Ενώ το CPC είναι το ίδιο το κόστος ανά κλικ, η ΔΕΗ είναι το λειτουργικό σύστημα […]

Περισσότερες πληροφορίες

Στόχευση

Η στόχευση είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης σχετικής με το κοινό για το οποίο προορίζεται. Αυτό έρχεται μετά τον κατακερματισμό της αγοράς, που είναι η διαδικασία κατανόησης της αγοράς και πριν από την τοποθέτηση που είναι ο διαφοροποιητής από τον ανταγωνισμό. Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη στόχευση, […]

Περισσότερες πληροφορίες

Στόχοι SMART

Οι στόχοι SMART είναι ένα πλαίσιο για τον καθορισμό αποτελεσματικών στόχων. Το ακρωνύμιο SMART σημαίνει:

Περισσότερες πληροφορίες
Τ

Τι είναι το Content ID στο YouTube;

Το Content ID στο YouTube είναι ένα ψηφιακό σύστημα δακτυλικών αποτυπωμάτων που αναπτύχθηκε από το YouTube για να βοηθήσει τους δημιουργούς περιεχομένου και τους κατόχους πνευματικών δικαιωμάτων να διαχειρίζονται και να προστατεύουν την πνευματική ιδιοκτησία τους στην πλατφόρμα. Το Content ID στο YouTube είναι: 1. Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων 2. Ξεκίνησε το 2007 […]

Περισσότερες πληροφορίες

ΤΝ

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι μια τεχνολογία που αντιγράφει τις διαδικασίες ανθρώπινης νοημοσύνης μέσω της μηχανικής μάθησης. Για την εκπαίδευση αλγορίθμων, απαιτείται συγκεκριμένο υλικό και λογισμικό, καθώς και δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού όπως Python, R, Java, C++ και Julia. Τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιούν τεράστιους όγκους επισημασμένων δεδομένων εκπαίδευσης για την πρόβλεψη μελλοντικών καταστάσεων.

Περισσότερες πληροφορίες

Τομέας

Ένας τομέας χρησιμοποιείται για να αναφερθεί σε μια διεύθυνση διαδικτύου. Όταν πληκτρολογείτε ένα όνομα τομέα στο πρόγραμμα περιήγησής σας, θα φορτώσει αυτόματα περιεχόμενο από αυτήν τη φιλοξενία. Υπάρχουν τρία επίπεδα ή επίπεδα τομέων. Το πρώτο επίπεδο είναι ένα όνομα τομέα όπως .com, .net, .org, .fr, .de. Οι τομείς δεύτερου επιπέδου πληρώνονται και κατοχυρώνονται επειδή περιέχουν […]

Περισσότερες πληροφορίες
Υ

Υπερ-εξατομίκευση

Η υπερ-εξατομίκευση οδηγεί το μάρκετινγκ σε νέα ύψη προσαρμόζοντας προϊόντα και περιεχόμενο σε μεμονωμένους πελάτες. Χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και προηγμένη τεχνολογία, δημιουργεί εξαιρετικά συγκεκριμένες προσφορές που έχουν βαθιά απήχηση σε κάθε άτομο. Από προσαρμοσμένες λύσεις περιποίησης μαλλιών έως στοχευμένες κοινωνικές διαφημίσεις, αυτή η προσέγγιση στοχεύει να μειώσει τον θόρυβο και να τραβήξει την […]

Περισσότερες πληροφορίες

Υποχείλιση buffer

Μια υποχείλιση buffer συμβαίνει όταν ένα buffer, μια περιοχή προσωρινής αποθήκευσης δεδομένων, διαβάζεται ταχύτερα από ό, τι γεμίζει. Αυτό οδηγεί στο άδειασμα του buffer, προκαλώντας παύση ή δυσλειτουργία του προγράμματος. Μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια δεδομένων, σφάλματα συστήματος ή ευπάθειες που ενδέχεται να εκμεταλλευτούν οι επιτιθέμενοι. Οι υποροές buffer είναι ένα κοινό αποτέλεσμα αργών πηγών […]

Περισσότερες πληροφορίες
Ψ

Ψηφιακές δημόσιες σχέσεις

Ψηφιακές δημόσιες σχέσεις; Είναι σαν τον πιο cool ξάδερφο των παραδοσιακών δημοσίων σχέσεων. Αντί να σφουγγαρίζουμε σε φανταχτερά γεγονότα, μιλάμε για διαδικτυακό buzz και φήμη στο διαδίκτυο. Σκεφτείτε bloggers, όχι διαφημιστικές πινακίδες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντί για τηλεοπτικά σποτ. Είναι όλα σχετικά με την απόκτηση της επωνυμίας σας εκεί έξω στην άγρια δύση του […]

Περισσότερες πληροφορίες

Ψηφιακό γκαράζ

Το Digital Garage είναι μια έννοια που μπορεί να αναφέρεται σε διαφορετικά πράγματα ανάλογα με το πλαίσιο, αλλά γενικά σχετίζεται με την ψηφιακή καινοτομία και τεχνολογία. Ακολουθούν μερικές κοινές χρήσεις του όρου: 1. Google Digital Garage: Πρόκειται για μια δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα εκμάθησης που δημιουργήθηκε από την Google για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτύξουν […]

Περισσότερες πληροφορίες
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+