Γιατί το μάρκετινγκ είναι μάρκετινγκ που συνδυάζει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αυτές οι εταιρείες υποστηρίζουν μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για παράδειγμα, για να φαίνονται ωραίοι. Ενθαρρύνουν επίσης τους πελάτες τους να κάνουν δωρεές στους οργανισμούς με τους οποίους συνεργάζονται και να τους υποστηρίξουν σε αυτό. Ένας τρόπος είναι να πουλήσετε προϊόντα όπου τα κέρδη πηγαίνουν στον οργανισμό ή να αγοράσετε ένα, να δώσετε ένα όπου αγοράζετε ένα προϊόν και να δώσετε ένα άλλο σε κάποιον που έχει ανάγκη.
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]