Γιατί το μάρκετινγκ είναι μάρκετινγκ που συνδυάζει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αυτές οι εταιρείες υποστηρίζουν μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, για παράδειγμα, για να φαίνονται ωραίοι. Ενθαρρύνουν επίσης τους πελάτες τους να κάνουν δωρεές στους οργανισμούς με τους οποίους συνεργάζονται και να τους υποστηρίξουν σε αυτό. Ένας τρόπος είναι να πουλήσετε προϊόντα όπου τα κέρδη πηγαίνουν στον οργανισμό ή να αγοράσετε ένα, να δώσετε ένα όπου αγοράζετε ένα προϊόν και να δώσετε ένα άλλο σε κάποιον που έχει ανάγκη.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]