1 λεπτά για ανάγνωση

Αποκλεισμός διαφημίσεων

Ο αποκλεισμός διαφημίσεων είναι λογισμικό που αποκλείει διαφημίσεις στο πρόγραμμα περιήγησής σας. Μπορεί να εγκατασταθεί ως επέκταση προγράμματος περιήγησης. Μπορεί να εντοπίσει και να αποκλείσει διαφημίσεις καθώς περιηγείστε σε ιστότοπους. Για παράδειγμα, μπορεί να αποκλείσει διαφημίσεις banner ή αναδυόμενα παράθυρα ή διάφορα κινούμενα σχέδια ή βίντεο. Ένα από τα πιο δημοφιλή λογισμικά είναι το AdBlock Plus, το οποίο μπορεί να εγκατασταθεί σε διάφορα προγράμματα περιήγησης.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για τον εντοπισμό και τον αποκλεισμό διαφημίσεων, όπως φιλτράρισμα DNS, χειρισμό JavaScript και φιλτράρισμα περιεχομένου.

Όροι-κλειδιά:

  • Adware: Λογισμικό που εμφανίζει διαφημίσεις στη συσκευή ενός χρήστη.
  • Αποκλεισμός αναδυόμενων παραθύρων: Ένα εργαλείο λογισμικού που αποτρέπει την εμφάνιση ανεπιθύμητων αναδυόμενων παραθύρων.
  • Κακόβουλο λογισμικό: Κακόβουλο λογισμικό που μπορεί να βλάψει τη συσκευή ενός χρήστη.
  • Φιλτράρισμα περιεχομένου: Μια τεχνική που χρησιμοποιείται από προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων για τον εντοπισμό και τον αποκλεισμό συγκεκριμένου περιεχομένου, όπως διαφημίσεις.

Παράδειγμα: Ένας χρήστης θέλει να αποφύγει την παρακολούθηση από τους διαφημιζόμενους και θέλει να αποκλείσει τη φόρτωση διαφημίσεων στον αγαπημένο του ιστότοπο. Εγκαθιστούν ένα πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων στο πρόγραμμα περιήγησής τους, το οποίο φιλτράρει τις διαφημίσεις και τους επιτρέπει να βλέπουν τον ιστότοπο χωρίς διακοπές.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+