Το B2B, συντομογραφία του Business-to-Business, περιγράφει τις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και όχι μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C). Περιλαμβάνει την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών ή πληροφοριών μεταξύ εταιρειών για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων τους ή τη μεταπώληση στους πελάτες τους. Οι αλληλεπιδράσεις B2B συχνά περιλαμβάνουν μεγαλύτερους όγκους προϊόντων ή υπηρεσιών και μπορεί να περιλαμβάνουν διαπραγματεύσεις, συμβάσεις και προσαρμοσμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες των επιχειρηματικών πελατών. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο επικεντρώνεται στην παροχή αξίας σε άλλες επιχειρήσεις, στην προώθηση μακροπρόθεσμων σχέσεων και στην προώθηση της αμοιβαίας ανάπτυξης και επιτυχίας στην αγορά.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.