1 λεπτά για ανάγνωση

Από επιχείρηση σε επιχείρηση

Το B2B, συντομογραφία του Business-to-Business, περιγράφει τις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και όχι μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C). Περιλαμβάνει την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών ή πληροφοριών μεταξύ εταιρειών για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων τους ή τη μεταπώληση στους πελάτες τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το B2B, συντομογραφία του Business-to-Business, περιγράφει τις εμπορικές συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων και όχι μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (B2C). Περιλαμβάνει την ανταλλαγή αγαθών, υπηρεσιών ή πληροφοριών μεταξύ εταιρειών για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων τους ή τη μεταπώληση στους πελάτες τους. Οι αλληλεπιδράσεις B2B συχνά περιλαμβάνουν μεγαλύτερους όγκους προϊόντων ή υπηρεσιών και μπορεί να περιλαμβάνουν διαπραγματεύσεις, συμβάσεις και προσαρμοσμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες των επιχειρηματικών πελατών. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο επικεντρώνεται στην παροχή αξίας σε άλλες επιχειρήσεις, στην προώθηση μακροπρόθεσμων σχέσεων και στην προώθηση της αμοιβαίας ανάπτυξης και επιτυχίας στην αγορά.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU