1 λεπτά για ανάγνωση

Αφοσίωση στο εμπορικό σήμα

Σκεφτείτε το αγαπημένο σας καφενείο ή βιβλιοπωλείο – αυτό στο οποίο πάντα επιστρέφετε, ακόμα και όταν υπάρχουν άλλες επιλογές κοντά. Αυτή είναι η αφοσίωση στο εμπορικό σήμα στην πράξη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Σκεφτείτε το αγαπημένο σας καφενείο ή βιβλιοπωλείο – αυτό στο οποίο πάντα επιστρέφετε, ακόμα και όταν υπάρχουν άλλες επιλογές κοντά. Αυτή είναι η αφοσίωση στο εμπορικό σήμα στην πράξη. Είναι η αίσθηση άνεσης και οικειότητας που κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν για περισσότερα. Και δεν πρόκειται μόνο για τα ίδια τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, αλλά για το πώς αισθάνονται οι πελάτες όταν αλληλεπιδρούν με την επωνυμία σας. Όταν τηρείτε με συνέπεια τις υποσχέσεις σας, δείχνετε ενσυναίσθηση και μοιράζεστε αξίες που έχουν απήχηση στο κοινό σας, χτίζετε μια βαθιά σύνδεση μαζί τους. Αυτό είναι το νόημα της αφοσίωσης στο εμπορικό σήμα. Είναι το απόλυτο κομπλιμέντο για την επιχείρησή σας, επειδή σημαίνει ότι οι πελάτες σας εμπιστεύονται αρκετά για να συνεχίσουν να επιστρέφουν. Και αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης, καθώς οι πιστοί πελάτες είναι πιο πιθανό να σας συστήσουν σε άλλους και να δοκιμάσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU