3 λεπτά για ανάγνωση

Δίκτυο συνεργατών

Σημαντικοί μεσάζοντες μεταξύ εμπόρων και εμπορικών σημάτων, τα δίκτυα θυγατρικών επιτρέπουν κερδοφόρες συνεργασίες. Αυτά τα δίκτυα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν κερδοφόρα έσοδα από την επισκεψιμότητά τους, ενώ επιτρέπουν στις εταιρείες να προσεγγίζουν μεγαλύτερο κοινό.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

 

Στην Ευρώπη, μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο επιτυχημένα δίκτυα θυγατρικών διαθέτουν εκτεταμένη παγκόσμια εμβέλεια, ισχυρές τεχνολογικές πλατφόρμες και ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο διαφημιζόμενων και εκδοτών. Αυτά τα δίκτυα διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της ψηφιακής ανάπτυξης και καινοτομίας σε διάφορους κλάδους, προσφέροντας απαράμιλλες ευκαιρίες συνεργασίας και δημιουργίας εσόδων στον δυναμικό κόσμο του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Μερικά από τα μεγαλύτερα και πιο επιτυχημένα δίκτυα συνεργατών στην Ευρώπη:

  • Η Awin είναι ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα μάρκετινγκ θυγατρικών παγκοσμίως, συνδέοντας διαφημιζόμενους με εκδότες σε πολλούς κλάδους. Προσφέρουν προηγμένα εργαλεία παρακολούθησης και αναφοράς, μαζί με ένα τεράστιο δίκτυο συνεργατών.
  • Η TradeDoubler ειδικεύεται στο μάρκετινγκ βάσει απόδοσης και δραστηριοποιείται σε όλη την Ευρώπη. Παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις για διαφημιζόμενους και εκδότες, εστιάζοντας στην αύξηση της επισκεψιμότητας και των μετατροπών υψηλής ποιότητας.
  • Η CJ Affiliate είναι γνωστή για το εκτεταμένο δίκτυο και τις αξιόπιστες συνεργασίες της. Προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων θυγατρικών σε διάφορους κλάδους, βοηθώντας τους εκδότες να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη μέσω αποτελεσματικών στρατηγικών μάρκετινγκ.
  • Η Rakuten Advertising προσφέρει λύσεις μάρκετινγκ θυγατρικών που εκτείνονται σε όλο τον κόσμο, με ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη. Δίνουν έμφαση στην καινοτομία και την τεχνολογία για την αύξηση της απόδοσης τόσο για τους διαφημιζόμενους όσο και για τους εκδότες.
  • Webgains: Η Webgain είναι γνωστή για το παγκόσμιο δίκτυο μάρκετινγκ θυγατρικών της με ισχυρή παρουσία στην Ευρώπη. Παρέχουν καινοτόμες λύσεις για την προώθηση της ανάπτυξης και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) για τους συνεργάτες τους.
  • Tradedoubler: Το Tradedoubler είναι ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα μάρκετινγκ θυγατρικών στην Ευρώπη, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη γκάμα λύσεων μάρκετινγκ απόδοσης για διαφημιζόμενους και εκδότες.
  • Affilinet: Η Affilinet, μέρος του δικτύου Awin, είναι μια καθιερωμένη πλατφόρμα μάρκετινγκ θυγατρικών στην Ευρώπη. Εστιάζουν στην παροχή δυνητικών πελατών υψηλής ποιότητας και στη μεγιστοποίηση των μετατροπών μέσω του εκτεταμένου δικτύου εκδοτών και διαφημιζόμενων.

Αυτά τα δίκτυα διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στο οικοσύστημα μάρκετινγκ θυγατρικών, προσφέροντας ισχυρή τεχνολογία, εκτεταμένη εμβέλεια και προσαρμοσμένες λύσεις για την κάλυψη των ποικίλων αναγκών των διαφημιζόμενων και των εκδοτών σε όλη την Ευρώπη.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
8 λεπτά για ανάγνωση

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+