Η εξουσιοδότηση αναφέρεται στη διαδικασία χορήγησης άδειας ή πρόσβασης σε πόρους, δεδομένα ή συστήματα. Διασφαλίζει ότι μόνο εξουσιοδοτημένα άτομα ή οντότητες έχουν τα κατάλληλα δικαιώματα να εκτελούν συγκεκριμένες ενέργειες ή να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες πληροφορίες. Η εξουσιοδότηση συνήθως ακολουθεί τον έλεγχο ταυτότητας, όπου ένας χρήστης ή ένα σύστημα επαληθεύει την ταυτότητά του. Αυτό το κρίσιμο μέτρο ασφαλείας είναι απαραίτητο για την προστασία των ευαίσθητων δεδομένων και την αποτροπή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης, διασφαλίζοντας ότι μόνο εγκεκριμένοι χρήστες μπορούν να εκτελούν εξουσιοδοτημένες δραστηριότητες εντός του δικτύου ή της ψηφιακής υποδομής ενός οργανισμού.
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]