1 λεπτά για ανάγνωση

Ζωντανές αγορές

Οι ζωντανές αγορές είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου ένας οικοδεσπότης, συνήθως ένας επηρεαστής ή μια διασημότητα, προωθεί ένα προϊόν μέσω ενός ζωντανού βίντεο. Παρόμοια με τις τηλεοπτικές εκπομπές οικιακών αγορών στις οποίες ένα άτομο δείχνει πώς να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ του οικοδεσπότη και του κοινού πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ζωντανά, όπως υποδηλώνει το […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι ζωντανές αγορές είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου ένας οικοδεσπότης, συνήθως ένας επηρεαστής ή μια διασημότητα, προωθεί ένα προϊόν μέσω ενός ζωντανού βίντεο. Παρόμοια με τις τηλεοπτικές εκπομπές οικιακών αγορών στις οποίες ένα άτομο δείχνει πώς να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ του οικοδεσπότη και του κοινού πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ζωντανά, όπως υποδηλώνει το όνομα. Το παιχνιδοποιημένο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των προωθήσεων και των βραβείων, προσφέρεται συνήθως στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής, αλλά μόνο για περιορισμένη διάρκεια. Οι αγορές ζωντανής ροής είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές λόγω της αίσθησης του επείγοντος που δημιουργείται από την έλλειψη ή την περιορισμένη διαθεσιμότητα. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο μεγαλύτερος είναι ο φόβος να χάσετε μια δυνητικά καλή συμφωνία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU