Οι ζωντανές αγορές είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου ένας οικοδεσπότης, συνήθως ένας επηρεαστής ή μια διασημότητα, προωθεί ένα προϊόν μέσω ενός ζωντανού βίντεο. Παρόμοια με τις τηλεοπτικές εκπομπές οικιακών αγορών στις οποίες ένα άτομο δείχνει πώς να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ του οικοδεσπότη και του κοινού πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ζωντανά, όπως υποδηλώνει το όνομα. Το παιχνιδοποιημένο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των προωθήσεων και των βραβείων, προσφέρεται συνήθως στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής, αλλά μόνο για περιορισμένη διάρκεια. Οι αγορές ζωντανής ροής είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές λόγω της αίσθησης του επείγοντος που δημιουργείται από την έλλειψη ή την περιορισμένη διαθεσιμότητα. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο μεγαλύτερος είναι ο φόβος να χάσετε μια δυνητικά καλή συμφωνία.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]