1 λεπτά για ανάγνωση

Ζωντανές αγορές

Οι ζωντανές αγορές είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου ένας οικοδεσπότης, συνήθως ένας επηρεαστής ή μια διασημότητα, προωθεί ένα προϊόν μέσω ενός ζωντανού βίντεο. Παρόμοια με τις τηλεοπτικές εκπομπές οικιακών αγορών στις οποίες ένα άτομο δείχνει πώς να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ του οικοδεσπότη και του κοινού πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ζωντανά, όπως υποδηλώνει το […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι ζωντανές αγορές είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου ένας οικοδεσπότης, συνήθως ένας επηρεαστής ή μια διασημότητα, προωθεί ένα προϊόν μέσω ενός ζωντανού βίντεο. Παρόμοια με τις τηλεοπτικές εκπομπές οικιακών αγορών στις οποίες ένα άτομο δείχνει πώς να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ του οικοδεσπότη και του κοινού πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ζωντανά, όπως υποδηλώνει το όνομα. Το παιχνιδοποιημένο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των προωθήσεων και των βραβείων, προσφέρεται συνήθως στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής, αλλά μόνο για περιορισμένη διάρκεια. Οι αγορές ζωντανής ροής είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές λόγω της αίσθησης του επείγοντος που δημιουργείται από την έλλειψη ή την περιορισμένη διαθεσιμότητα. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο μεγαλύτερος είναι ο φόβος να χάσετε μια δυνητικά καλή συμφωνία.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+