Οι ζωντανές αγορές είναι μια στρατηγική μάρκετινγκ όπου ένας οικοδεσπότης, συνήθως ένας επηρεαστής ή μια διασημότητα, προωθεί ένα προϊόν μέσω ενός ζωντανού βίντεο. Παρόμοια με τις τηλεοπτικές εκπομπές οικιακών αγορών στις οποίες ένα άτομο δείχνει πώς να χρησιμοποιήσει ένα αντικείμενο, η αλληλεπίδραση μεταξύ του οικοδεσπότη και του κοινού πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου ζωντανά, όπως υποδηλώνει το όνομα. Το παιχνιδοποιημένο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των προωθήσεων και των βραβείων, προσφέρεται συνήθως στο κοινό καθ’ όλη τη διάρκεια μιας ζωντανής ροής, αλλά μόνο για περιορισμένη διάρκεια. Οι αγορές ζωντανής ροής είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές λόγω της αίσθησης του επείγοντος που δημιουργείται από την έλλειψη ή την περιορισμένη διαθεσιμότητα. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο μεγαλύτερος είναι ο φόβος να χάσετε μια δυνητικά καλή συμφωνία.
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&S £ 300 εκατομμύρια
Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.