Τα πανό είναι ένας δημοφιλής τρόπος για τις επιχειρήσεις να μεταφέρουν το μήνυμά τους εκεί έξω στο διαδίκτυο. Είναι σαν μια ψηφιακή πινακίδα που εμφανίζεται σε ιστότοπους, συνήθως κατά μήκος της άκρης της οθόνης. Και, ας είμαστε ειλικρινείς, εξακολουθούν να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τις εταιρείες να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. Οι εκδότες συνεργάζονται με αυτούς τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι πληρώνουν για την εμφάνιση των banner τους στους ιστότοπούς τους. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί είναι ότι μπορείτε είτε να πληρώνετε για κάθε φορά που κάποιος βλέπει το banner σας (γνωστό ως CPM ή κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις), είτε μπορείτε να πληρώσετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτό (αυτό ονομάζεται PPC ή pay-per-click).
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]