Τα πανό είναι ένας δημοφιλής τρόπος για τις επιχειρήσεις να μεταφέρουν το μήνυμά τους εκεί έξω στο διαδίκτυο. Είναι σαν μια ψηφιακή πινακίδα που εμφανίζεται σε ιστότοπους, συνήθως κατά μήκος της άκρης της οθόνης. Και, ας είμαστε ειλικρινείς, εξακολουθούν να είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για τις εταιρείες να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους. Οι εκδότες συνεργάζονται με αυτούς τους διαφημιζόμενους, οι οποίοι πληρώνουν για την εμφάνιση των banner τους στους ιστότοπούς τους. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί είναι ότι μπορείτε είτε να πληρώνετε για κάθε φορά που κάποιος βλέπει το banner σας (γνωστό ως CPM ή κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις), είτε μπορείτε να πληρώσετε μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ σε αυτό (αυτό ονομάζεται PPC ή pay-per-click).
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.