Το AOV (Average Order Value) είναι ένας σημαντικός αριθμός για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, επειδή μετρά το μέσο ποσό που δαπανούν οι πελάτες σε μία μόνο συναλλαγή. Είναι ένας σημαντικός δείκτης KPI (Key Performance Indicator) που επιτρέπει στους οργανισμούς να κατανοήσουν καλύτερα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών τους, να εντοπίσουν τομείς ανάπτυξης και να βελτιστοποιήσουν τη στρατηγική πωλήσεών τους. Η μέση αξία παραγγελίας υπολογίζεται διαιρώντας τα συνολικά έσοδα της επιχείρησης με τον αριθμό των μεμονωμένων παραγγελιών. Για παράδειγμα, εάν ένα κατάστημα πραγματοποιεί πωλήσεις 10.000 ευρώ και λαμβάνει 100 παραγγελίες σε ένα μήνα, το AOV θα είναι: AOV = €10.000 / 100 = €100
Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]
Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]
Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.