Το AOV (Average Order Value) είναι ένας σημαντικός αριθμός για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, επειδή μετρά το μέσο ποσό που δαπανούν οι πελάτες σε μία μόνο συναλλαγή. Είναι ένας σημαντικός δείκτης KPI (Key Performance Indicator) που επιτρέπει στους οργανισμούς να κατανοήσουν καλύτερα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών τους, να εντοπίσουν τομείς ανάπτυξης και να βελτιστοποιήσουν τη στρατηγική πωλήσεών τους. Η μέση αξία παραγγελίας υπολογίζεται διαιρώντας τα συνολικά έσοδα της επιχείρησης με τον αριθμό των μεμονωμένων παραγγελιών. Για παράδειγμα, εάν ένα κατάστημα πραγματοποιεί πωλήσεις 10.000 ευρώ και λαμβάνει 100 παραγγελίες σε ένα μήνα, το AOV θα είναι: AOV = €10.000 / 100 = €100
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]
Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]
Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]