Αυτό υπολογίζεται λαμβάνοντας τη συνολική αξία των συναλλαγών και διαιρώντας την με τον αριθμό των συναλλαγών. Το ATV βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις συνήθειες δαπανών των πελατών, να προσδιορίσουν τις τάσεις των πωλήσεων και να αναπτύξουν στρατηγικές για την αύξηση των πωλήσεων. Εστιάζοντας στην αύξηση των ATV, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους χωρίς απαραίτητα να αυξήσουν τον αριθμό των συναλλαγών, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματικές και κερδοφόρες λειτουργίες.
Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.
Οι λιανοπωλητές διαπιστώνουν ότι ενώ οι πελάτες αγαπούν τις εκπτώσεις, ανησυχούν επίσης για το απόρρητό τους όταν μοιράζονται προσωπικές πληροφορίες. Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της συμβουλευτικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού Daemon, οι προωθητικές προσφορές και το email για εκπτώσεις παραμένουν ισχυρή έλξη μεταξύ των γενεών. Οι Millennials προηγούνται με 67%, ακολουθούμενοι από τους Baby Boomers στο […]
Ο νέος κόμβος δημιουργών Threads της Meta προσφέρει θεμελιώδεις οδηγίες για την έναρξη και την ανάπτυξη της παρουσίας σας στην πλατφόρμα. Ενώ προσφέρει θεμελιώδη καθοδήγηση σχετικά με τη ρύθμιση λογαριασμού και την προσαρμογή ροής μέσω της ενσωμάτωσης του Instagram, ο πόρος στερείται λεπτομερών πληροφοριών που υποστηρίζονται από δεδομένα. Ο κόμβος περιλαμβάνει σημειώσεις σχετικά με τις […]