Αυτό υπολογίζεται λαμβάνοντας τη συνολική αξία των συναλλαγών και διαιρώντας την με τον αριθμό των συναλλαγών. Το ATV βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις συνήθειες δαπανών των πελατών, να προσδιορίσουν τις τάσεις των πωλήσεων και να αναπτύξουν στρατηγικές για την αύξηση των πωλήσεων. Εστιάζοντας στην αύξηση των ATV, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους χωρίς απαραίτητα να αυξήσουν τον αριθμό των συναλλαγών, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματικές και κερδοφόρες λειτουργίες.
Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]
Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]
Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.