Αυτό υπολογίζεται λαμβάνοντας τη συνολική αξία των συναλλαγών και διαιρώντας την με τον αριθμό των συναλλαγών. Το ATV βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν τις συνήθειες δαπανών των πελατών, να προσδιορίσουν τις τάσεις των πωλήσεων και να αναπτύξουν στρατηγικές για την αύξηση των πωλήσεων. Εστιάζοντας στην αύξηση των ATV, οι επιχειρήσεις μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους χωρίς απαραίτητα να αυξήσουν τον αριθμό των συναλλαγών, οδηγώντας σε πιο αποτελεσματικές και κερδοφόρες λειτουργίες.
Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.
Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.
Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.