Το AVS αναφέρεται στον τυπικό αριθμό θεατών που παρακολουθούν μια εκπομπή πολυμέσων ή ροή ανά πάσα στιγμή. Βοηθά τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και τους δημιουργούς περιεχομένου να μετρήσουν την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των προγραμμάτων τους. Αναλύοντας το AVS, μπορούν να προσαρμόσουν το περιεχόμενο, να βελτιστοποιήσουν τις τοποθετήσεις διαφημίσεων και να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις του κοινού, διασφαλίζοντας μια πιο στοχευμένη και αποτελεσματική εμπειρία προβολής.
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]