Το AVS αναφέρεται στον τυπικό αριθμό θεατών που παρακολουθούν μια εκπομπή πολυμέσων ή ροή ανά πάσα στιγμή. Βοηθά τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και τους δημιουργούς περιεχομένου να μετρήσουν την εμβέλεια και τον αντίκτυπο των προγραμμάτων τους. Αναλύοντας το AVS, μπορούν να προσαρμόσουν το περιεχόμενο, να βελτιστοποιήσουν τις τοποθετήσεις διαφημίσεων και να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις του κοινού, διασφαλίζοντας μια πιο στοχευμένη και αποτελεσματική εμπειρία προβολής.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]