2 λεπτά για ανάγνωση

Μοντέλο απόδοσης

Ένα μοντέλο απόδοσης είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο εκχωρείται πίστωση για πωλήσεις και μετατροπές σε διαφορετικά σημεία επαφής σε όλες τις διαδρομές πελατών. Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ποια κανάλια μάρκετινγκ και αλληλεπιδράσεις συμβάλλουν πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα μοντέλο απόδοσης είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο εκχωρείται πίστωση για πωλήσεις και μετατροπές σε διαφορετικά σημεία επαφής σε όλες τις διαδρομές πελατών. Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ποια κανάλια μάρκετινγκ και αλληλεπιδράσεις συμβάλλουν πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές.

Συνήθεις τύποι μοντέλων απόδοσης που χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση:

  1. Απόδοση πρώτου αγγίγματος: Αποδίδει την πρώτη αλληλεπίδραση που έχει ένας πελάτης με μια επωνυμία ή καμπάνια ως τον κύριο παράγοντα μιας μετατροπής.
  2. Απόδοση τελευταίου αγγίγματος: Αποδίδει τη μετατροπή στην τελευταία αλληλεπίδραση που έχει ένας πελάτης πριν από την ολοκλήρωση μιας επιθυμητής ενέργειας, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
  3. Γραμμική απόδοση: Κατανέμει ομοιόμορφα την πίστωση σε όλα τα σημεία επαφής στη διαδρομή του πελάτη που οδηγεί σε μετατροπή, δίνοντας ίση βαρύτητα σε κάθε αλληλεπίδραση.
  4. Απόδοση φθοράς χρόνου: Δίνει μεγαλύτερη αναφορά στις αλληλεπιδράσεις που συμβαίνουν πιο κοντά στο χρόνο της μετατροπής, μειώνοντας σταδιακά το βάρος των προηγούμενων σημείων επαφής.
  5. Απόδοση σχήματος U (ή βάσει θέσης): Γνωστό και ως μοντέλο μπανιέρας ή χόκεϊ-μπαστούνι, αυτό δίνει περισσότερη πίστωση στην πρώτη και την τελευταία αλληλεπίδραση, με την υπόλοιπη πίστωση να κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ των ενδιάμεσων αλληλεπιδράσεων.
  6. Απόδοση βάσει δεδομένων (αλγοριθμική): Χρησιμοποιεί στατιστικά μοντέλα ή αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για την εκχώρηση πίστωσης με βάση την πραγματική συμβολή κάθε σημείου επαφής στις μετατροπές, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η σειρά, η συχνότητα και η επικαιρότητα των αλληλεπιδράσεων.

Κάθε μοντέλο απόδοσης προσφέρει πληροφορίες σχετικά με διαφορετικές πτυχές της συμπεριφοράς των πελατών και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μάρκετινγκ, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την κατανομή πόρων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση

Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.

Ανάγνωση άρθρου
Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι τάσεις του TikTok για το 2025: Νέα έκθεση αποκαλύπτει στρατηγικές για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Το “What’s Next 2025 Trend Report” του TikTok υπογραμμίζει τις αναδυόμενες τάσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν οι μάρκες ηλεκτρονικού εμπορίου για να παραμείνουν πολιτιστικά σχετικές και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ακολουθούν τα βασικά συμπεράσματα για τη στρατηγική σας φέτος που θα σας βοηθήσουν να πλοηγηθείτε στη δυναμική της αγοράς, να βελτιστοποιήσετε την απόδοσή σας […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta συνεργάζεται με το eBay: Μια νέα εποχή για το Facebook Marketplace

Η Meta συνεργάζεται με το eBay. Αυτή η πρωτοποριακή συνεργασία θα επιτρέψει στο Facebook Marketplace να εμφανίζει απευθείας τις καταχωρίσεις του eBay, αναφέρει το CNBC. Αυτή η στρατηγική κίνηση έρχεται ως απάντηση στην απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τον Νοέμβριο να επιβάλει πρόστιμο 797 εκατομμυρίων ευρώ στη Meta για παραβίαση των αντιμονοπωλιακών κανονισμών της ΕΕ.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+