2 λεπτά για ανάγνωση

Μοντέλο απόδοσης

Ένα μοντέλο απόδοσης είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο εκχωρείται πίστωση για πωλήσεις και μετατροπές σε διαφορετικά σημεία επαφής σε όλες τις διαδρομές πελατών. Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ποια κανάλια μάρκετινγκ και αλληλεπιδράσεις συμβάλλουν πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα μοντέλο απόδοσης είναι μια μεθοδολογία που χρησιμοποιείται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση για τον προσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο εκχωρείται πίστωση για πωλήσεις και μετατροπές σε διαφορετικά σημεία επαφής σε όλες τις διαδρομές πελατών. Βοηθά τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν ποια κανάλια μάρκετινγκ και αλληλεπιδράσεις συμβάλλουν πιο αποτελεσματικά στις μετατροπές.

Συνήθεις τύποι μοντέλων απόδοσης που χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ και την ανάλυση:

  1. Απόδοση πρώτου αγγίγματος: Αποδίδει την πρώτη αλληλεπίδραση που έχει ένας πελάτης με μια επωνυμία ή καμπάνια ως τον κύριο παράγοντα μιας μετατροπής.
  2. Απόδοση τελευταίου αγγίγματος: Αποδίδει τη μετατροπή στην τελευταία αλληλεπίδραση που έχει ένας πελάτης πριν από την ολοκλήρωση μιας επιθυμητής ενέργειας, όπως η πραγματοποίηση μιας αγοράς ή η συμπλήρωση μιας φόρμας.
  3. Γραμμική απόδοση: Κατανέμει ομοιόμορφα την πίστωση σε όλα τα σημεία επαφής στη διαδρομή του πελάτη που οδηγεί σε μετατροπή, δίνοντας ίση βαρύτητα σε κάθε αλληλεπίδραση.
  4. Απόδοση φθοράς χρόνου: Δίνει μεγαλύτερη αναφορά στις αλληλεπιδράσεις που συμβαίνουν πιο κοντά στο χρόνο της μετατροπής, μειώνοντας σταδιακά το βάρος των προηγούμενων σημείων επαφής.
  5. Απόδοση σχήματος U (ή βάσει θέσης): Γνωστό και ως μοντέλο μπανιέρας ή χόκεϊ-μπαστούνι, αυτό δίνει περισσότερη πίστωση στην πρώτη και την τελευταία αλληλεπίδραση, με την υπόλοιπη πίστωση να κατανέμεται ομοιόμορφα μεταξύ των ενδιάμεσων αλληλεπιδράσεων.
  6. Απόδοση βάσει δεδομένων (αλγοριθμική): Χρησιμοποιεί στατιστικά μοντέλα ή αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για την εκχώρηση πίστωσης με βάση την πραγματική συμβολή κάθε σημείου επαφής στις μετατροπές, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως η σειρά, η συχνότητα και η επικαιρότητα των αλληλεπιδράσεων.

Κάθε μοντέλο απόδοσης προσφέρει πληροφορίες σχετικά με διαφορετικές πτυχές της συμπεριφοράς των πελατών και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών μάρκετινγκ, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την κατανομή πόρων.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+