1 λεπτά για ανάγνωση

Ποια είναι η αξία διάρκειας ζωής του πελάτη;

Μια σημαντική μέτρηση που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν τη μακροπρόθεσμη αξία των επαφών με τους πελάτες τους είναι η αξία διάρκειας ζωής των πελατών. Εξετάζει το αναμενόμενο χρηματικό ποσό που θα δαπανήσει ένας πελάτης σε μια εταιρεία καθ ‘όλη τη διάρκεια της θητείας του.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Μια σημαντική μέτρηση που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν τη μακροπρόθεσμη αξία των επαφών με τους πελάτες τους είναι η αξία διάρκειας ζωής των πελατών. Εξετάζει το αναμενόμενο χρηματικό ποσό που θα δαπανήσει ένας πελάτης σε μια εταιρεία καθ ‘όλη τη διάρκεια της θητείας του. Οι εταιρείες σταθμίζουν δύο βασικά στοιχεία προκειμένου να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα. Πρώτα εξετάζουν το μέσο εισόδημα που φέρνει ένας καταναλωτής. Στη συνέχεια, προβάλλουν το χρονικό διάστημα που ο καταναλωτής πιθανότατα θα συνεχίσει να κάνει αγορές από αυτούς.

Ο πολλαπλασιασμός αυτών των δύο αριθμών βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν τη συνολική αξία ενός πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Η λήψη σοφών κρίσεων σχετικά με το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και την ανάπτυξη προϊόντων εξαρτάται πολύ από αυτή τη γνώση. Για παράδειγμα, μια εταιρεία μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στην προσέλκυση και διατήρηση συγκεκριμένων ειδών πελατών εάν γνωρίζει ότι ορισμένοι από αυτούς συνήθως μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα. Εναλλακτικά, εάν ανακαλύψουν ότι ορισμένοι καταναλωτές έχουν χαμηλή αξία ζωής, θα μπορούσαν να αναζητήσουν στρατηγικές για να αυξήσουν τις δαπάνες τους ή να εμβαθύνουν τους δεσμούς τους με την επιχείρηση.

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες
3 λεπτά για ανάγνωση

AI στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν πολύτιμες δυνατότητες

Καμία τεχνολογία δεν επηρεάζει επί του παρόντος τον επιχειρηματικό κόσμο τόσο βαθιά όσο η τεχνητή νοημοσύνη. Νέα εργαλεία αναδύονται συνεχώς και όλο και περισσότερες εταιρείες τα ενσωματώνουν στις διαδικασίες τους. Η τεχνητή νοημοσύνη κάνει επίσης κύματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο – από τη δημιουργία περιεχομένου και τις προτάσεις προϊόντων έως τη βελτιωμένη υποστήριξη πελατών και την […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search
6 λεπτά για ανάγνωση

Το μαθησιακό περιεχόμενο είναι Steamrolling Search

Μέχρι πρόσφατα, ήταν απολύτως φυσικό να εισάγετε ερωτήσεις και ερωτήματα σε μια μηχανή αναζήτησης. Σήμερα, η κατάσταση έχει αλλάξει. Εκτός από την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο παιχνίδι, οι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο απαντήσεις απευθείας στα κοινωνικά μέσα. Αντί για Google, ανοίγουν το TikTok ή το Instagram και περιμένουν γρήγορες, πρακτικές εξηγήσεις, ιδανικά με […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Προηγμένες λειτουργίες του Google Analytics 4
12 λεπτά για ανάγνωση

Προηγμένες λειτουργίες του Google Analytics 4

Το Google Analytics 4 δεν είναι απλώς μια άλλη έκδοση του Google Analytics, αλλά μια εντελώς νέα προσέγγιση για την ανάλυση των δεδομένων των χρηστών. Προσφέρει πολλές προηγμένες λειτουργίες που σας επιτρέπουν να εργάζεστε πιο αποτελεσματικά με δεδομένα και να αποκτάτε βαθύτερες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των επισκεπτών. Εάν θέλετε να αποκτήσετε πιο ακριβείς […]

Adam Cagala Adam Cagala
Data Master v ptagroup, ptagroup
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+