2 λεπτά για ανάγνωση

Ποια είναι η αξία διάρκειας ζωής του πελάτη;

Μια σημαντική μέτρηση που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν τη μακροπρόθεσμη αξία των επαφών με τους πελάτες τους είναι η αξία διάρκειας ζωής των πελατών. Εξετάζει το αναμενόμενο χρηματικό ποσό που θα δαπανήσει ένας πελάτης σε μια εταιρεία καθ ‘όλη τη διάρκεια της θητείας του.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Μια σημαντική μέτρηση που επιτρέπει στις εταιρείες να κατανοήσουν τη μακροπρόθεσμη αξία των επαφών με τους πελάτες τους είναι η αξία διάρκειας ζωής των πελατών. Εξετάζει το αναμενόμενο χρηματικό ποσό που θα δαπανήσει ένας πελάτης σε μια εταιρεία καθ ‘όλη τη διάρκεια της θητείας του. Οι εταιρείες σταθμίζουν δύο βασικά στοιχεία προκειμένου να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα. Πρώτα εξετάζουν το μέσο εισόδημα που φέρνει ένας καταναλωτής. Στη συνέχεια, προβάλλουν το χρονικό διάστημα που ο καταναλωτής πιθανότατα θα συνεχίσει να κάνει αγορές από αυτούς.

Ο πολλαπλασιασμός αυτών των δύο αριθμών βοηθά τις εταιρείες να κατανοήσουν τη συνολική αξία ενός πελάτη με την πάροδο του χρόνου. Η λήψη σοφών κρίσεων σχετικά με το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και την ανάπτυξη προϊόντων εξαρτάται πολύ από αυτή τη γνώση. Για παράδειγμα, μια εταιρεία μπορεί να επικεντρωθεί περισσότερο στην προσέλκυση και διατήρηση συγκεκριμένων ειδών πελατών εάν γνωρίζει ότι ορισμένοι από αυτούς συνήθως μένουν περισσότερο και ξοδεύουν περισσότερα. Εναλλακτικά, εάν ανακαλύψουν ότι ορισμένοι καταναλωτές έχουν χαμηλή αξία ζωής, θα μπορούσαν να αναζητήσουν στρατηγικές για να αυξήσουν τις δαπάνες τους ή να εμβαθύνουν τους δεσμούς τους με την επιχείρηση.

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+