Η στόχευση είναι η διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης σχετικής με το κοινό για το οποίο προορίζεται. Αυτό έρχεται μετά τον κατακερματισμό της αγοράς, που είναι η διαδικασία κατανόησης της αγοράς και πριν από την τοποθέτηση που είναι ο διαφοροποιητής από τον ανταγωνισμό. Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη στόχευση, όπως το μέγεθος του τμήματος ή εάν είναι ελκυστικό για την εταιρεία και μπορεί να αναπτυχθεί. Αυτές οι παράμετροι θα σας πουν εάν μια αγορά είναι κερδοφόρα ή επωφελής για την εταιρεία.
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.