1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι ένα απόσπασμα;

Στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστού, ένα σύντομο απόσπασμα ή περίληψη του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας, που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο και τη διεύθυνση URL της σελίδας. Τα αποσπάσματα παρέχουν στους χρήστες μια γρήγορη προεπισκόπηση της συνάφειας της σελίδας με το ερώτημα αναζήτησής τους.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Στα αποτελέσματα αναζήτησης ιστού, ένα σύντομο απόσπασμα ή περίληψη του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας, που εμφανίζεται κάτω από τον τίτλο και τη διεύθυνση URL της σελίδας. Τα αποσπάσματα παρέχουν στους χρήστες μια γρήγορη προεπισκόπηση της συνάφειας της σελίδας με το ερώτημα αναζήτησής τους. Μπορεί να είναι κανονικά αποσπάσματα κειμένου, εμπλουτισμένα αποσπάσματα με πρόσθετα δεδομένα όπως αξιολογήσεις ή τιμές ή επιλεγμένα αποσπάσματα που εμφανίζονται εμφανώς στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Οι μηχανές αναζήτησης συνήθως δημιουργούν αποσπάσματα αυτόματα, αν και οι ιδιοκτήτες ιστότοπων μπορούν να τα επηρεάσουν μέσω τεχνικών βελτιστοποίησης.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+