2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων;

Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) είναι μια βασική μέτρηση στην ψηφιακή διαφήμιση που μετρά πόσο συχνά οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση ή καταχώριση προϊόντος μετά την προβολή της. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των κλικ με τον αριθμό των εμφανίσεων και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR) είναι μια βασική μέτρηση στην ψηφιακή διαφήμιση που μετρά πόσο συχνά οι χρήστες κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση ή καταχώριση προϊόντος μετά την προβολή της. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των κλικ με τον αριθμό των εμφανίσεων και πολλαπλασιάζοντας επί 100. Για παράδειγμα, 5 κλικ από 100 εμφανίσεις αποδίδουν CTR 5%.

Το CTR χρησιμεύει ως δείκτης της συνάφειας και της ελκυστικότητας μιας διαφήμισης για τους χρήστες. Κάθε διαφήμιση, καταχώριση και λέξη-κλειδί στην καμπάνια σας έχει το δικό της CTR, το οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε στον λογαριασμό σας. Ένα υψηλό CTR υποδηλώνει ότι οι χρήστες βρίσκουν το περιεχόμενό σας χρήσιμο και σχετικό με τις ανάγκες τους.

Αυτή η μέτρηση παίζει καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό της απόδοσης της διαφήμισής σας, συμβάλλοντας στο αναμενόμενο στοιχείο CTR της κατάταξης διαφήμισης. Ωστόσο, αυτό που συνιστά ένα “καλό” CTR μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον κλάδο, τη διαφημιστική πλατφόρμα και τον τύπο καμπάνιας.

Αναλύοντας το CTR, μπορείτε να προσδιορίσετε ποια στοιχεία της καμπάνιας σας έχουν καλή απόδοση και ποια χρειάζονται βελτίωση. Η στενή ευθυγράμμιση των λέξεων-κλειδιών, των διαφημίσεων και των καταχωρίσεών σας με την επιχείρησή σας και μεταξύ τους αυξάνει την πιθανότητα οι χρήστες να κάνουν κλικ στο περιεχόμενό σας μετά την αναζήτηση σχετικών όρων.

Το CTR είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τη βελτιστοποίηση της στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης, βοηθώντας σας να βελτιώσετε την προσέγγισή σας για να προσελκύσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU