Η γέμιση λέξεων-κλειδιών είναι μια τεχνική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) που περιλαμβάνει υπερβολική χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ή φράσεων σε μια ιστοσελίδα σε μια προσπάθεια χειραγώγησης της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης. Αυτή η πρακτική θεωρείται γενικά ανήθικη και μπορεί πραγματικά να βλάψει την απόδοση της μηχανής αναζήτησης ενός ιστότοπου.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]