Η γέμιση λέξεων-κλειδιών είναι μια τεχνική βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) που περιλαμβάνει υπερβολική χρήση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ή φράσεων σε μια ιστοσελίδα σε μια προσπάθεια χειραγώγησης της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης. Αυτή η πρακτική θεωρείται γενικά ανήθικη και μπορεί πραγματικά να βλάψει την απόδοση της μηχανής αναζήτησης ενός ιστότοπου.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.