1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η Δημιουργία Ζήτησης;

Η δημιουργία ζήτησης είναι μια στρατηγική διαδικασία για να προκαλέσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να δημιουργήσει και να μετατρέψει το ενδιαφέρον των αγοραστών, όπως: 1.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η δημιουργία ζήτησης είναι μια στρατηγική διαδικασία για να προκαλέσει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Χρησιμοποιεί διάφορες τακτικές για να δημιουργήσει και να μετατρέψει το ενδιαφέρον των αγοραστών, όπως:

1. Μάρκετινγκ περιεχομένου
2. SEO
3. Καμπάνιες μέσω email
4. Διαφήμιση ΔΕΗ
5. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
6. Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ
7. Συνεργασίες

Ο στόχος είναι η προσέλκυση δυνητικών πελατών και η οικοδόμηση μακροπρόθεσμων σχέσεων μέσω πολύτιμου περιεχομένου, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU