2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η δυναμική τιμολόγηση;

Μια στρατηγική τιμολόγησης όπου οι επιχειρήσεις καθορίζουν τιμές για προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με την αγορά, τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και άλλους παράγοντες. Οι τιμές πρόκειται να αλλάξουν κατά τη στιγμή της αγοράς ή σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα για την ενίσχυση των εσόδων και της κερδοφορίας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Μια στρατηγική τιμολόγησης όπου οι επιχειρήσεις καθορίζουν τιμές για προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με την αγορά, τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και άλλους παράγοντες. Οι τιμές πρόκειται να αλλάξουν κατά τη στιγμή της αγοράς ή σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα για την ενίσχυση των εσόδων και της κερδοφορίας.

Βασικά στοιχεία:

Αλλαγές τιμών βάσει Algo, ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, τμηματοποίηση πελατών, προγραμματισμός ζήτησης, ανταγωνιστική συγκριτική αξιολόγηση, παρακολούθηση επιπέδου υλικού / αποθέματος.

Κοινές εφαρμογές:

Αεροπορικές εταιρείες (αλλαγές τιμών ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της θέσης, την εποχή του χρόνου και τη ζήτηση), Ξενοδοχεία (οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές ανάλογα με την πληρότητα, την εποχή και τις εκδηλώσεις), Εφαρμογές κοινής χρήσης διαδρομών (τιμολόγηση αιχμής κατά τις ώρες αιχμής), Ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου (η τιμή του προϊόντος αλλάζει ανάλογα με το ιστορικό περιήγησης του χρήστη και το απόθεμα), Χώροι που πωλούν εισιτήρια (η τιμή των εισιτηρίων ποικίλλει ανάλογα με τη δημοτικότητα και την εποχή του έτους), Εταιρείες κοινής ωφέλειας (τιμολόγηση χρόνου χρήσης).

Μέθοδοι υλοποίησης:

ᆞΤιμολόγηση βάσει κανόνων: Οι αλλαγές τιμών ενεργοποιούνται από προκαθορισμένους κανόνες.
ᆞ Μηχανική μάθηση: Συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που μαθαίνουν από μοτίβα και βελτιστοποιούν την τιμολόγηση.
ᆞΤμηματική τιμολόγηση: Διαφορετικές τιμές για διαφορετικά τμήματα πελατών.
ᆞΤιμολόγηση βάσει χρόνου: Οι τιμές αλλάζουν σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές σύμφωνα με τα μοτίβα χρόνου.
ᆞΤιμολόγηση βάσει ανταγωνισμού: Αλλαγές τιμών με βάση τις ενέργειες των ανταγωνιστών.

Βέλτιστες πρακτικές:

ᆞΔιαφάνεια στο χειρισμό των τιμολογιακών πολιτικών.
ᆞΚαθορισμός ορισμένων εύρους τιμών για την αποφυγή ακραίων διακυμάνσεων.
ᆞΟ έλεγχος και η βελτιστοποίηση αλγορίθμων πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση.
ᆞΔιασφάλιση ότι υπάρχουν αρκετά δεδομένα αγοράς για ανάλυση.
ᆞΗ σύγκρουση μεταξύ των εσόδων της εταιρείας και της άνεσης των πελατών.
ᆞΗ σταδιακή αλλαγή είναι καλύτερη από μια ξαφνική αλλαγή στην τιμή.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU