2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η δυναμική τιμολόγηση;

Μια στρατηγική τιμολόγησης όπου οι επιχειρήσεις καθορίζουν τιμές για προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με την αγορά, τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και άλλους παράγοντες. Οι τιμές πρόκειται να αλλάξουν κατά τη στιγμή της αγοράς ή σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα για την ενίσχυση των εσόδων και της κερδοφορίας.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Μια στρατηγική τιμολόγησης όπου οι επιχειρήσεις καθορίζουν τιμές για προϊόντα ή υπηρεσίες που μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με την αγορά, τους πελάτες, τους ανταγωνιστές και άλλους παράγοντες. Οι τιμές πρόκειται να αλλάξουν κατά τη στιγμή της αγοράς ή σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα για την ενίσχυση των εσόδων και της κερδοφορίας.

Βασικά στοιχεία:

Αλλαγές τιμών βάσει Algo, ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, τμηματοποίηση πελατών, προγραμματισμός ζήτησης, ανταγωνιστική συγκριτική αξιολόγηση, παρακολούθηση επιπέδου υλικού / αποθέματος.

Κοινές εφαρμογές:

Αεροπορικές εταιρείες (αλλαγές τιμών ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της θέσης, την εποχή του χρόνου και τη ζήτηση), Ξενοδοχεία (οι τιμές υπόκεινται σε αλλαγές ανάλογα με την πληρότητα, την εποχή και τις εκδηλώσεις), Εφαρμογές κοινής χρήσης διαδρομών (τιμολόγηση αιχμής κατά τις ώρες αιχμής), Ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου (η τιμή του προϊόντος αλλάζει ανάλογα με το ιστορικό περιήγησης του χρήστη και το απόθεμα), Χώροι που πωλούν εισιτήρια (η τιμή των εισιτηρίων ποικίλλει ανάλογα με τη δημοτικότητα και την εποχή του έτους), Εταιρείες κοινής ωφέλειας (τιμολόγηση χρόνου χρήσης).

Μέθοδοι υλοποίησης:

ᆞΤιμολόγηση βάσει κανόνων: Οι αλλαγές τιμών ενεργοποιούνται από προκαθορισμένους κανόνες.
ᆞ Μηχανική μάθηση: Συστήματα τεχνητής νοημοσύνης που μαθαίνουν από μοτίβα και βελτιστοποιούν την τιμολόγηση.
ᆞΤμηματική τιμολόγηση: Διαφορετικές τιμές για διαφορετικά τμήματα πελατών.
ᆞΤιμολόγηση βάσει χρόνου: Οι τιμές αλλάζουν σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές σύμφωνα με τα μοτίβα χρόνου.
ᆞΤιμολόγηση βάσει ανταγωνισμού: Αλλαγές τιμών με βάση τις ενέργειες των ανταγωνιστών.

Βέλτιστες πρακτικές:

ᆞΔιαφάνεια στο χειρισμό των τιμολογιακών πολιτικών.
ᆞΚαθορισμός ορισμένων εύρους τιμών για την αποφυγή ακραίων διακυμάνσεων.
ᆞΟ έλεγχος και η βελτιστοποίηση αλγορίθμων πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση.
ᆞΔιασφάλιση ότι υπάρχουν αρκετά δεδομένα αγοράς για ανάλυση.
ᆞΗ σύγκρουση μεταξύ των εσόδων της εταιρείας και της άνεσης των πελατών.
ᆞΗ σταδιακή αλλαγή είναι καλύτερη από μια ξαφνική αλλαγή στην τιμή.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+