2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η Επιτροπή;

Η προμήθεια είναι μια αμοιβή ή ένα ποσοστό που καταβάλλεται σε κάποιον για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή πώλησης. Προμήθεια είναι μια πληρωμή που πραγματοποιείται σε ένα άτομο ή οντότητα για τη διευκόλυνση ή την ολοκλήρωση μιας πώλησης ή συναλλαγής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η προμήθεια είναι μια αμοιβή ή ένα ποσοστό που καταβάλλεται σε κάποιον για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή πώλησης. Προμήθεια είναι μια πληρωμή που πραγματοποιείται σε ένα άτομο ή οντότητα για τη διευκόλυνση ή την ολοκλήρωση μιας πώλησης ή συναλλαγής.

Κοινές χρήσεις:

– Πωλήσεις: Οι πωλητές συχνά κερδίζουν προμήθειες με βάση τα προϊόντα που πωλούν.
– Ακίνητα: Οι πράκτορες συνήθως λαμβάνουν προμήθεια όταν βοηθούν στην αγορά ή πώληση ακινήτων.
– Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: Οι μεσίτες μπορούν να κερδίσουν προμήθειες για επενδύσεις ή ασφαλιστήρια συμβόλαια που πωλούν.

Μέθοδοι υπολογισμού:

– Ποσοστό: Ένα καθορισμένο ποσοστό της τιμής πώλησης ή της αξίας συναλλαγής.
– Πάγιο τέλος: Ένα σταθερό ποσό ανά συναλλαγή, ανεξάρτητα από την τιμή πώλησης.
– Κλιμακωτά: Διαφορετικά ποσοστά προμήθειας με βάση τον όγκο πωλήσεων ή την απόδοση.

Χρονισμός:

Οι προμήθειες καταβάλλονται συνήθως μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, συχνά σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση.

Οφέλη:

– Παρακινεί το προσωπικό πωλήσεων να αποδίδει καλύτερα.
– Ευθυγραμμίζει την αποζημίωση των εργαζομένων με τα έσοδα της εταιρείας.
– Μπορεί να είναι οικονομικά αποδοτική για τις επιχειρήσεις, καθώς οι αμοιβές συνδέονται με τα αποτελέσματα.

Εκτιμήσεις

– Μπορεί να οδηγήσει σε επιθετικές τακτικές πωλήσεων εάν δεν διαχειριστεί σωστά.
– Μπορεί να δημιουργήσει εισοδηματική αστάθεια για όσους βασίζονται αποκλειστικά σε προμήθειες.
– Απαιτεί σαφείς πολιτικές και συστήματα παρακολούθησης.

Νομικές πτυχές:

Οι δομές της επιτροπής πρέπει να συμμορφώνονται με την εργατική νομοθεσία και τους κανονισμούς της βιομηχανίας.

Οι προμήθειες είναι ένας κοινός τρόπος παροχής κινήτρων για πωλήσεις και ανταμοιβή της απόδοσης σε πολλούς κλάδους, αν και οι συγκεκριμένοι όροι και τιμές μπορεί να διαφέρουν ευρέως.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU