2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η Επιτροπή;

Η προμήθεια είναι μια αμοιβή ή ένα ποσοστό που καταβάλλεται σε κάποιον για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή πώλησης. Προμήθεια είναι μια πληρωμή που πραγματοποιείται σε ένα άτομο ή οντότητα για τη διευκόλυνση ή την ολοκλήρωση μιας πώλησης ή συναλλαγής.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η προμήθεια είναι μια αμοιβή ή ένα ποσοστό που καταβάλλεται σε κάποιον για την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή πώλησης. Προμήθεια είναι μια πληρωμή που πραγματοποιείται σε ένα άτομο ή οντότητα για τη διευκόλυνση ή την ολοκλήρωση μιας πώλησης ή συναλλαγής.

Κοινές χρήσεις:

– Πωλήσεις: Οι πωλητές συχνά κερδίζουν προμήθειες με βάση τα προϊόντα που πωλούν.
– Ακίνητα: Οι πράκτορες συνήθως λαμβάνουν προμήθεια όταν βοηθούν στην αγορά ή πώληση ακινήτων.
– Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: Οι μεσίτες μπορούν να κερδίσουν προμήθειες για επενδύσεις ή ασφαλιστήρια συμβόλαια που πωλούν.

Μέθοδοι υπολογισμού:

– Ποσοστό: Ένα καθορισμένο ποσοστό της τιμής πώλησης ή της αξίας συναλλαγής.
– Πάγιο τέλος: Ένα σταθερό ποσό ανά συναλλαγή, ανεξάρτητα από την τιμή πώλησης.
– Κλιμακωτά: Διαφορετικά ποσοστά προμήθειας με βάση τον όγκο πωλήσεων ή την απόδοση.

Χρονισμός:

Οι προμήθειες καταβάλλονται συνήθως μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, συχνά σε εβδομαδιαία, μηνιαία ή τριμηνιαία βάση.

Οφέλη:

– Παρακινεί το προσωπικό πωλήσεων να αποδίδει καλύτερα.
– Ευθυγραμμίζει την αποζημίωση των εργαζομένων με τα έσοδα της εταιρείας.
– Μπορεί να είναι οικονομικά αποδοτική για τις επιχειρήσεις, καθώς οι αμοιβές συνδέονται με τα αποτελέσματα.

Εκτιμήσεις

– Μπορεί να οδηγήσει σε επιθετικές τακτικές πωλήσεων εάν δεν διαχειριστεί σωστά.
– Μπορεί να δημιουργήσει εισοδηματική αστάθεια για όσους βασίζονται αποκλειστικά σε προμήθειες.
– Απαιτεί σαφείς πολιτικές και συστήματα παρακολούθησης.

Νομικές πτυχές:

Οι δομές της επιτροπής πρέπει να συμμορφώνονται με την εργατική νομοθεσία και τους κανονισμούς της βιομηχανίας.

Οι προμήθειες είναι ένας κοινός τρόπος παροχής κινήτρων για πωλήσεις και ανταμοιβή της απόδοσης σε πολλούς κλάδους, αν και οι συγκεκριμένοι όροι και τιμές μπορεί να διαφέρουν ευρέως.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU