Μια λέξη-κλειδί είναι μια λέξη ή φράση που αντιπροσωπεύει το βασικό θέμα ενός περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την ευθυγράμμιση με ερωτήματα αναζήτησης και τη βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς βοηθούν τους ιστότοπους να προσελκύσουν σχετική επισκεψιμότητα ευθυγραμμιζόμενοι με αυτό που αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο.
Τύποι λέξεων-κλειδιών
Λέξεις-κλειδιά SEO: Στοχευμένες για οργανικά (μη αμειβόμενα) αποτελέσματα αναζήτησης.
ΔΕΗ Λέξεις-κλειδιά: Χρησιμοποιείται σε διαφημιστικές καμπάνιες πληρωμής ανά κλικ για εμφάνιση σε χορηγούμενα αποτελέσματα αναζήτησης.
Λέξεις-κλειδιά Short-tail vs. Long-tail:
- Κοντή ουρά: Γενικοί όροι με μεγάλο όγκο αναζήτησης (π.χ. “παπούτσια”).
- Μακριά ουρά: Συγκεκριμένες φράσεις με χαμηλότερο ανταγωνισμό (π.χ. “καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο για γυναίκες”).
Γιατί είναι σημαντικές οι λέξεις-κλειδιά;
- Συνδέουν την πρόθεση του χρήστη με το περιεχόμενο του ιστότοπου, βελτιώνοντας την ορατότητα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP).
- Βοηθήστε τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν το στοχευόμενο κοινό τους και να αυξήσουν τις μετατροπές, αντιμετωπίζοντας συγκεκριμένες ανάγκες ή ερωτήματα.
Επιλέγοντας στρατηγικά και βελτιστοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να συνδεθούν αποτελεσματικά με δυνητικούς πελάτες.