2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η λέξη-κλειδί;

Μια λέξη-κλειδί είναι μια λέξη ή φράση που αντιπροσωπεύει το βασικό θέμα ενός περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την ευθυγράμμιση με ερωτήματα αναζήτησης και τη βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς βοηθούν τους ιστότοπους να προσελκύσουν σχετική επισκεψιμότητα ευθυγραμμιζόμενοι […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Μια λέξη-κλειδί είναι μια λέξη ή φράση που αντιπροσωπεύει το βασικό θέμα ενός περιεχομένου, που χρησιμοποιείται για την ευθυγράμμιση με ερωτήματα αναζήτησης και τη βελτίωση της ορατότητας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά είναι απαραίτητες για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) και το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς βοηθούν τους ιστότοπους να προσελκύσουν σχετική επισκεψιμότητα ευθυγραμμιζόμενοι με αυτό που αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο.

Τύποι λέξεων-κλειδιών

Λέξεις-κλειδιά SEO: Στοχευμένες για οργανικά (μη αμειβόμενα) αποτελέσματα αναζήτησης.
ΔΕΗ Λέξεις-κλειδιά: Χρησιμοποιείται σε διαφημιστικές καμπάνιες πληρωμής ανά κλικ για εμφάνιση σε χορηγούμενα αποτελέσματα αναζήτησης.
Λέξεις-κλειδιά Short-tail vs. Long-tail:

  • Κοντή ουρά: Γενικοί όροι με μεγάλο όγκο αναζήτησης (π.χ. “παπούτσια”).
  • Μακριά ουρά: Συγκεκριμένες φράσεις με χαμηλότερο ανταγωνισμό (π.χ. “καλύτερα παπούτσια για τρέξιμο για γυναίκες”).

Γιατί είναι σημαντικές οι λέξεις-κλειδιά;

  • Συνδέουν την πρόθεση του χρήστη με το περιεχόμενο του ιστότοπου, βελτιώνοντας την ορατότητα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP).
  • Βοηθήστε τις επιχειρήσεις να προσελκύσουν το στοχευόμενο κοινό τους και να αυξήσουν τις μετατροπές, αντιμετωπίζοντας συγκεκριμένες ανάγκες ή ερωτήματα.

Επιλέγοντας στρατηγικά και βελτιστοποιώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο και να συνδεθούν αποτελεσματικά με δυνητικούς πελάτες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+