Το Call-to-Action, κοινώς γνωστό ως CTA, είναι ένας όρος μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια προτροπή ή οδηγία που έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει μια άμεση απάντηση ή ενέργεια από το κοινό. Είναι ένα κρίσιμο στοιχείο στις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθοδηγώντας τους πιθανούς πελάτες προς έναν συγκεκριμένο στόχο. Η αποτελεσματικότητα ενός CTA μπορεί να διαφέρει ανάλογα με παράγοντες όπως το κοινό σας, το προϊόν ή η υπηρεσία που προσφέρετε και η πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε. Είναι σημαντικό να δοκιμάζετε και να βελτιώνετε τακτικά τα CTA σας για βέλτιστη απόδοση.
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]