1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η πληρωμή ανά υποψήφιο πελάτη (PPL);

Μοντέλο προμήθειας όπου οι συνεργάτες πληρώνονται για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Αυτή η προσέγγιση αποζημιώνει τους συνεργάτες όταν οι επισκέπτες παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας ή συμπληρώνουν φόρμες, ανεξάρτητα από τις άμεσες αγορές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Μοντέλο προμήθειας όπου οι συνεργάτες πληρώνονται για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Αυτή η προσέγγιση αποζημιώνει τους συνεργάτες όταν οι επισκέπτες παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας ή συμπληρώνουν φόρμες, ανεξάρτητα από τις άμεσες αγορές. Το PPL χρησιμοποιείται ευρέως σε βιομηχανίες υπηρεσιών, χρηματοπιστωτικούς τομείς και εταιρείες B2B όπου ο κύκλος πωλήσεων είναι μεγαλύτερος. Οι επιχειρήσεις προσφέρουν συνήθως σταθερές πληρωμές ανά κατάλληλο δυνητικό πελάτη, καθιστώντας αυτό το μοντέλο ελκυστικό για συνεργάτες που στοχεύουν κοινό που μπορεί να μην είναι έτοιμο να αγοράσει, αλλά είναι πρόθυμο να μοιραστεί τις πληροφορίες του.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
5 λεπτά για ανάγνωση

Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels

Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Leroy Merlin ανοίγει το 23ο κατάστημα στη Ρουμανία μετά από επένδυση €3 εκατ.

Αυτό που ξεκίνησε ως μια ενιαία επένδυση 3 εκατομμυρίων ευρώ σε ένα ρουμανικό εμπορικό κέντρο είναι στην πραγματικότητα μέρος κάτι πολύ μεγαλύτερου. Ενώ οι περισσότεροι λιανοπωλητές κάνουν περικοπές, ο γαλλικός γίγαντας οικιακής βελτίωσης Leroy Merlin διπλασιάζει την Ανατολική Ευρώπη με ένα σχέδιο που θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει ολόκληρο το τοπίο DIY.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία
4 λεπτά για ανάγνωση

Η διαφήμιση της Microsoft σοβαρεύεται: Σημαντικές ενημερώσεις που πραγματικά έχουν σημασία

Η Microsoft Advertising μόλις έριξε τις μεγαλύτερες ενημερώσεις της εδώ και μήνες, αντιμετωπίζοντας τα κύρια ζητήματα που έχουν απογοητεύσει τους διαφημιζόμενους. Αυτές οι αλλαγές θα μπορούσαν τελικά να καταστήσουν την πλατφόρμα μια σοβαρή εναλλακτική λύση του Google Ads. Από τις αναθεωρημένες αναφορές έως τις σημαντικές αλλαγές λογικής Performance Max και τις βελτιωμένες εισαγωγές μεταξύ πλατφορμών, […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+