Μοντέλο προμήθειας όπου οι συνεργάτες πληρώνονται για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Αυτή η προσέγγιση αποζημιώνει τους συνεργάτες όταν οι επισκέπτες παρέχουν στοιχεία επικοινωνίας ή συμπληρώνουν φόρμες, ανεξάρτητα από τις άμεσες αγορές. Το PPL χρησιμοποιείται ευρέως σε βιομηχανίες υπηρεσιών, χρηματοπιστωτικούς τομείς και εταιρείες B2B όπου ο κύκλος πωλήσεων είναι μεγαλύτερος. Οι επιχειρήσεις προσφέρουν συνήθως σταθερές πληρωμές ανά κατάλληλο δυνητικό πελάτη, καθιστώντας αυτό το μοντέλο ελκυστικό για συνεργάτες που στοχεύουν κοινό που μπορεί να μην είναι έτοιμο να αγοράσει, αλλά είναι πρόθυμο να μοιραστεί τις πληροφορίες του.
Το Facebook απλοποιεί το βίντεο: Όλο το περιεχόμενο γίνεται σύντομα Reels
Ακολουθεί μια ενημέρωση πλατφόρμας που πρόκειται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται βίντεο. Καθώς το Facebook απλοποιεί τη δημιουργία βίντεο, μόλις ανακοίνωσε ότι τους επόμενους μήνες, κάθε βίντεο που ανεβαίνει στην πλατφόρμα θα γίνει αυτόματα ένας κύλινδρος. Δεν χρειάζεται πλέον να επιλέγετε μεταξύ μορφών – όλα είναι ενοποιημένα τώρα. Ας αναλύσουμε […]