1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι η πληρωμή με κωδικό QR;

Η πληρωμή με κωδικό QR είναι ένας τρόπος πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου όπου οι συναλλαγές ξεκινούν σαρώνοντας έναν κωδικό QR χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Αυτοί οι κωδικοί, συντομογραφία των κωδικών γρήγορης απόκρισης, αποθηκεύουν πληροφορίες σχετικά με πληρωμές σε μορφή αναγνώσιμη από μηχανή, επιτρέποντας γρήγορες και ασφαλείς ανέπαφες πληρωμές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Η πληρωμή με κωδικό QR είναι ένας τρόπος πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου όπου οι συναλλαγές ξεκινούν σαρώνοντας έναν κωδικό QR χρησιμοποιώντας ένα smartphone. Αυτοί οι κωδικοί, συντομογραφία των κωδικών γρήγορης απόκρισης, αποθηκεύουν πληροφορίες σχετικά με πληρωμές σε μορφή αναγνώσιμη από μηχανή, επιτρέποντας γρήγορες και ασφαλείς ανέπαφες πληρωμές.

Υπάρχουν δύο κύριες προσεγγίσεις:

  • Κωδικοί QR που παρουσιάζονται από έμπορο: Ο έμπορος εμφανίζει έναν κωδικό QR που περιέχει στοιχεία πληρωμής. Οι πελάτες το σαρώνουν, εισάγουν το ποσό και επιβεβαιώνουν τη συναλλαγή μέσω του πορτοφολιού ή της εφαρμογής για κινητά.
  • Κωδικοί QR που παρουσιάζονται από τον πελάτη: Ο πελάτης δημιουργεί έναν κωδικό QR από την εφαρμογή πληρωμής του, τον οποίο σαρώνει ο έμπορος για να επεξεργαστεί την πληρωμή.

Αυτή η μέθοδος εξαλείφει την ανάγκη για παραδοσιακές υποδομές όπως τερματικά πληρωμής ή κάρτες, προσφέροντας πλεονεκτήματα όπως απλότητα, ταχύτητα και μειωμένο κόστος για τις επιχειρήσεις

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+