Η υπερ-εξατομίκευση οδηγεί το μάρκετινγκ σε νέα ύψη προσαρμόζοντας προϊόντα και περιεχόμενο σε μεμονωμένους πελάτες. Χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο και προηγμένη τεχνολογία, δημιουργεί εξαιρετικά συγκεκριμένες προσφορές που έχουν βαθιά απήχηση σε κάθε άτομο. Από προσαρμοσμένες λύσεις περιποίησης μαλλιών έως στοχευμένες κοινωνικές διαφημίσεις, αυτή η προσέγγιση στοχεύει να μειώσει τον θόρυβο και να τραβήξει την προσοχή σε έναν κόσμο ατελείωτων επιλογών. Εστιάζοντας στις μοναδικές ανάγκες των πελατών, οι επωνυμίες μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση και να ξεχωρίσουν σε πολυσύχναστες αγορές. Η υιοθέτηση αυτής της στρατηγικής βοηθά τις επιχειρήσεις να συνδεθούν πιο ουσιαστικά με το κοινό τους, μετατρέποντας τις μέσες αλληλεπιδράσεις σε αξέχαστες εμπειρίες.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]