2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι διαφημίσεις Αγορών Google;

Οι διαφημίσεις Αγορών Google (παλαιότερα γνωστές ως διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων ή PLA) είναι μια μορφή οπτικής διαφήμισης που προβάλλει προϊόντα απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και στην καρτέλα Αγορές. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζουν εικόνες προϊόντων, τίτλους, τιμές, ονόματα καταστημάτων και ειδικές προσφορές, παρέχοντας στους καταναλωτές βασικές πληροφορίες αγοράς πριν κάνουν κλικ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι διαφημίσεις Αγορών Google (παλαιότερα γνωστές ως διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων ή PLA) είναι μια μορφή οπτικής διαφήμισης που προβάλλει προϊόντα απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και στην καρτέλα Αγορές. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζουν εικόνες προϊόντων, τίτλους, τιμές, ονόματα καταστημάτων και ειδικές προσφορές, παρέχοντας στους καταναλωτές βασικές πληροφορίες αγοράς πριν κάνουν κλικ.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Οπτική μορφή: Οι εικόνες προϊόντων εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Βάσει ροής προϊόντων: Υποστηρίζεται από δομημένα δεδομένα προϊόντων από το Google Merchant Center ενός εμπόρου
  • Τιμολόγηση βάσει δημοπρασίας: Οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για προβολή προϊόντων και όχι για λέξεις-κλειδιά
  • Επιλογές έξυπνης καμπάνιας: Αυτόματη υποβολή προσφορών και στόχευση μέσω καμπανιών μέγιστης απόδοσης
  • Σύγκριση αγορών: Επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν εύκολα προϊόντα από διαφορετικούς λιανοπωλητές

Οφέλη για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

  • Υψηλή πρόθεση αγοράς: Στοχεύει τους καταναλωτές που αναζητούν ενεργά συγκεκριμένα προϊόντα
  • Κατάλληλη επισκεψιμότητα: Προφιλτραρισμένο κοινό που μπορεί να δει την τιμή και την εμφάνιση πριν πατήσει
  • Βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI): Συχνά παρέχει υψηλότερα ποσοστά μετατροπών από τις διαφημίσεις μόνο με κείμενο
  • Ορατότητα επωνυμίας: Τα προϊόντα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και στην καρτέλα Αγορές
  • Διαφημίσεις τοπικού αποθέματος: Επιλογή επισήμανσης προϊόντων που διατίθενται σε κοντινά φυσικά καταστήματα

Απαιτήσεις υλοποίησης:

Για την προβολή διαφημίσεων Αγορών Google, οι έμποροι πρέπει:

  1. Ρύθμιση λογαριασμού Google Merchant Center
  2. Μεταφόρτωση και συντήρηση ροής προϊόντων που πληροί τις προδιαγραφές της Google
  3. Σύνδεση του Merchant Center με έναν λογαριασμό Google Ads
  4. Δημιουργία καμπανιών Αγορών ή καμπανιών μέγιστης απόδοσης

Οι διαφημίσεις Αγορών Google είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με ισχυρά οπτικά στοιχεία προϊόντων, ανταγωνιστικές τιμές και ευρύ απόθεμα προϊόντων με μοναδικά αναγνωριστικά (όπως GTIN, MPN ή επωνυμίες).

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+