2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι διαφημίσεις Αγορών Google;

Οι διαφημίσεις Αγορών Google (παλαιότερα γνωστές ως διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων ή PLA) είναι μια μορφή οπτικής διαφήμισης που προβάλλει προϊόντα απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και στην καρτέλα Αγορές. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζουν εικόνες προϊόντων, τίτλους, τιμές, ονόματα καταστημάτων και ειδικές προσφορές, παρέχοντας στους καταναλωτές βασικές πληροφορίες αγοράς πριν κάνουν κλικ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι διαφημίσεις Αγορών Google (παλαιότερα γνωστές ως διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων ή PLA) είναι μια μορφή οπτικής διαφήμισης που προβάλλει προϊόντα απευθείας στα αποτελέσματα αναζήτησης Google και στην καρτέλα Αγορές. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζουν εικόνες προϊόντων, τίτλους, τιμές, ονόματα καταστημάτων και ειδικές προσφορές, παρέχοντας στους καταναλωτές βασικές πληροφορίες αγοράς πριν κάνουν κλικ.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Οπτική μορφή: Οι εικόνες προϊόντων εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης
  • Βάσει ροής προϊόντων: Υποστηρίζεται από δομημένα δεδομένα προϊόντων από το Google Merchant Center ενός εμπόρου
  • Τιμολόγηση βάσει δημοπρασίας: Οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για προβολή προϊόντων και όχι για λέξεις-κλειδιά
  • Επιλογές έξυπνης καμπάνιας: Αυτόματη υποβολή προσφορών και στόχευση μέσω καμπανιών μέγιστης απόδοσης
  • Σύγκριση αγορών: Επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν εύκολα προϊόντα από διαφορετικούς λιανοπωλητές

Οφέλη για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου:

  • Υψηλή πρόθεση αγοράς: Στοχεύει τους καταναλωτές που αναζητούν ενεργά συγκεκριμένα προϊόντα
  • Κατάλληλη επισκεψιμότητα: Προφιλτραρισμένο κοινό που μπορεί να δει την τιμή και την εμφάνιση πριν πατήσει
  • Βελτιωμένη απόδοση επένδυσης (ROI): Συχνά παρέχει υψηλότερα ποσοστά μετατροπών από τις διαφημίσεις μόνο με κείμενο
  • Ορατότητα επωνυμίας: Τα προϊόντα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης και στην καρτέλα Αγορές
  • Διαφημίσεις τοπικού αποθέματος: Επιλογή επισήμανσης προϊόντων που διατίθενται σε κοντινά φυσικά καταστήματα

Απαιτήσεις υλοποίησης:

Για την προβολή διαφημίσεων Αγορών Google, οι έμποροι πρέπει:

  1. Ρύθμιση λογαριασμού Google Merchant Center
  2. Μεταφόρτωση και συντήρηση ροής προϊόντων που πληροί τις προδιαγραφές της Google
  3. Σύνδεση του Merchant Center με έναν λογαριασμό Google Ads
  4. Δημιουργία καμπανιών Αγορών ή καμπανιών μέγιστης απόδοσης

Οι διαφημίσεις Αγορών Google είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου με ισχυρά οπτικά στοιχεία προϊόντων, ανταγωνιστικές τιμές και ευρύ απόθεμα προϊόντων με μοναδικά αναγνωριστικά (όπως GTIN, MPN ή επωνυμίες).

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
4 λεπτά για ανάγνωση

Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο

Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών
2 λεπτά για ανάγνωση

Η ολλανδική Fintech Mollie στοχεύει στην Ανατολική Ευρώπη με λύσεις πληρωμών

Μια ολλανδική εταιρεία πληρωμών μόλις ξεκίνησε στην Ουγγαρία, τη Σλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Φέρνουν την πλατφόρμα πληρωμών τους σε αγορές όπου βλέπουν επιχειρηματικές ευκαιρίες. Με 250.000 πελάτες ήδη, η Mollie θέλει να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein κερδίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της Ευρώπης με αύξηση 48%, ενώ η Asos μειώνεται

Νέα στοιχεία δείχνουν ένα τεράστιο κενό στο ευρωπαϊκό λιανικό εμπόριο μόδας. Οι πωλήσεις της Shein αυξήθηκαν κατά 31,6% ετησίως και έφτασαν το 48% μόνο τον Δεκέμβριο. Εν τω μεταξύ, καθιερωμένες μάρκες όπως η H&M παρέμειναν στάσιμες και η ASOS κατέρρευσε κατά 16,2%. Οι αριθμοί δείχνουν ποιες μάρκες κερδίζουν τη μάχη για τους ευρωπαίους πελάτες.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU