1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι στόχοι SMART;

Οι στόχοι SMART είναι ένα πλαίσιο για τον καθορισμό αποτελεσματικών στόχων. Το ακρωνύμιο SMART σημαίνει:

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Ειδικός: Οι στόχοι πρέπει να είναι σαφείς και ακριβείς, όχι ασαφείς. Μετρήσιμο: Θα πρέπει να είστε σε θέση να ποσοτικοποιήσετε ή τουλάχιστον να έχετε κάποιο τρόπο να μετρήσετε την πρόοδο.

Επιτεύξιμος: Οι στόχοι πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και εφικτοί δεδομένων των πόρων και των περιορισμών σας.

Σχετικός: Ο στόχος πρέπει να ευθυγραμμίζεται με ευρύτερους στόχους και να αξίζει τον κόπο.

Χρονικά δεσμευμένο: Θα πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη του στόχου.

Αυτό το πλαίσιο βοηθά στη δημιουργία σαφώς καθορισμένων στόχων που είναι πιο πιθανό να επιτευχθούν. Για παράδειγμα, αντί να πείτε “Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις”, ένας στόχος SMART θα ήταν “Αύξηση των μηνιαίων εσόδων από πωλήσεις κατά 15% εντός του επόμενου τριμήνου μέσω της κυκλοφορίας δύο νέων σειρών προϊόντων και της επέκτασης της καμπάνιας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”. Η χρήση στόχων SMART μπορεί να βελτιώσει την εστίαση, να αυξήσει τα κίνητρα και να παρέχει μια σαφή πορεία προς την επιτυχία τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό πλαίσιο. Βοηθούν στη μετατροπή των ασαφών προθέσεων σε συγκεκριμένα σχέδια δράσης.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+