2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι στόχοι SMART;

Οι στόχοι SMART είναι ένα πλαίσιο για τον καθορισμό αποτελεσματικών στόχων. Το ακρωνύμιο SMART σημαίνει:

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

 

Ειδικός: Οι στόχοι πρέπει να είναι σαφείς και ακριβείς, όχι ασαφείς. Μετρήσιμο: Θα πρέπει να είστε σε θέση να ποσοτικοποιήσετε ή τουλάχιστον να έχετε κάποιο τρόπο να μετρήσετε την πρόοδο.

Επιτεύξιμος: Οι στόχοι πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και εφικτοί δεδομένων των πόρων και των περιορισμών σας.

Σχετικός: Ο στόχος πρέπει να ευθυγραμμίζεται με ευρύτερους στόχους και να αξίζει τον κόπο.

Χρονικά δεσμευμένο: Θα πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη του στόχου.

Αυτό το πλαίσιο βοηθά στη δημιουργία σαφώς καθορισμένων στόχων που είναι πιο πιθανό να επιτευχθούν. Για παράδειγμα, αντί να πείτε “Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις”, ένας στόχος SMART θα ήταν “Αύξηση των μηνιαίων εσόδων από πωλήσεις κατά 15% εντός του επόμενου τριμήνου μέσω της κυκλοφορίας δύο νέων σειρών προϊόντων και της επέκτασης της καμπάνιας μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”. Η χρήση στόχων SMART μπορεί να βελτιώσει την εστίαση, να αυξήσει τα κίνητρα και να παρέχει μια σαφή πορεία προς την επιτυχία τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό πλαίσιο. Βοηθούν στη μετατροπή των ασαφών προθέσεων σε συγκεκριμένα σχέδια δράσης.

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+