1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι οι ψηφιακές δημόσιες σχέσεις;

Ψηφιακές δημόσιες σχέσεις; Είναι σαν τον πιο cool ξάδερφο των παραδοσιακών δημοσίων σχέσεων. Αντί να σφουγγαρίζουμε σε φανταχτερά γεγονότα, μιλάμε για διαδικτυακό buzz και φήμη στο διαδίκτυο.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ψηφιακές δημόσιες σχέσεις; Είναι σαν τον πιο cool ξάδερφο των παραδοσιακών δημοσίων σχέσεων. Αντί να σφουγγαρίζουμε σε φανταχτερά γεγονότα, μιλάμε για διαδικτυακό buzz και φήμη στο διαδίκτυο. Σκεφτείτε bloggers, όχι διαφημιστικές πινακίδες. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αντί για τηλεοπτικά σποτ.

Είναι όλα σχετικά με την απόκτηση της επωνυμίας σας εκεί έξω στην άγρια δύση του διαδικτύου. Πρέπει να είσαι παντού – Twitter, Instagram, ό,τι θέλεις. Και μην ξεχνάτε αυτούς τους επηρεαστές – είναι σαν ψηφιακή από στόμα σε στόμα στα στεροειδή.

Αλλά δεν είναι μόνο να είσαι δυνατός. Πρέπει να είσαι και έξυπνος. SEO κόλπα, ιογενές περιεχόμενο, ολόκληρο το shebang. Έχει να κάνει με το να κάνετε την Google να σας αγαπά όσο και οι πελάτες σας.

Και ας το παραδεχτούμε, στη σημερινή εποχή, αν δεν είστε συνδεδεμένοι, μπορεί κάλλιστα να είστε αόρατοι. Οι ψηφιακές δημόσιες σχέσεις είναι ο τρόπος με τον οποίο διασφαλίζετε ότι η επωνυμία σας δεν χάνεται στο κενό του διαδικτύου.

Οπότε ναι, είναι PR για την εποχή του διαδικτύου. Λιγότερη σαμπάνια και χαβιάρι, περισσότερα κλικ και κοινοποιήσεις. Αυτός είναι ο κόσμος στον οποίο ζούμε τώρα.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
8 λεπτά για ανάγνωση

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας
2 λεπτά για ανάγνωση

Ενισχύστε τη βαθμολογία απόδοσης καταστήματος TikTok με νέα σημεία αναφοράς κατηγορίας

Με ισχύ από χθες, 13 Μαρτίου 2025, το TikTok ολοκλήρωσε μια σημαντική ενημέρωση στο σύστημα Shop Performance Score . Η νέα προσέγγιση συγκρίνει τώρα την απόδοση του πωλητή σας με άλλους πωλητές στην ίδια κατηγορία καταχώρισης προϊόντων και όχι με την αγορά στο σύνολό της.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+