CPI, κόστος ανά εμφάνιση. Αυτός ο όρος σχετίζεται με την κυκλοφορία στο διαδίκτυο και τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Αναφέρεται στην τιμή που καταβάλλει ο διαφημιζόμενος για κάθε εμφάνιση της διαφήμισής του σε χρήστη του διαδικτύου. Ένας παρόμοιος όρος που σχετίζεται με το κόστος ανά εμφάνιση είναι CPM, κόστος ανά χιλιόμετρο, το οποίο είναι το κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις. Αυτοί οι όροι χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας και της κερδοφορίας της διαδικτυακής διαφήμισης. Η διαφήμιση σε άλλα μέσα, όπως το ραδιόφωνο ή η τηλεόραση, πληρώνεται με παρόμοιο τρόπο. Η διαφήμιση πωλείται με βάση μια εκτίμηση του αριθμού των θεατών ή των ακροατών.