1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι τα δεδομένα μηδενικού μέρους;

Τα δεδομένα μηδενικού μέρους είναι πληροφορίες που οι πελάτες μοιράζονται σκόπιμα και προληπτικά με μια επιχείρηση. Σε αντίθεση με τα δεδομένα πρώτου μέρους (που παρατηρούνται από τη συμπεριφορά των πελατών) ή τα δεδομένα τρίτων (που αποκτώνται από εξωτερικές πηγές), τα δεδομένα μηδενικού μέρους παρέχονται ρητά από τους καταναλωτές μέσω άμεσων αλληλεπιδράσεων, όπως κέντρα προτιμήσεων, κουίζ, […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Τα δεδομένα μηδενικού μέρους είναι πληροφορίες που οι πελάτες μοιράζονται σκόπιμα και προληπτικά με μια επιχείρηση. Σε αντίθεση με τα δεδομένα πρώτου μέρους (που παρατηρούνται από τη συμπεριφορά των πελατών) ή τα δεδομένα τρίτων (που αποκτώνται από εξωτερικές πηγές), τα δεδομένα μηδενικού μέρους παρέχονται ρητά από τους καταναλωτές μέσω άμεσων αλληλεπιδράσεων, όπως κέντρα προτιμήσεων, κουίζ, έρευνες, ενημερώσεις προφίλ και προθέσεις αγοράς.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Οικειοθελής κοινοποίηση: Οι πελάτες επιλέγουν ενεργά να παρέχουν αυτές τις πληροφορίες
  • Υψηλή ακρίβεια: Τα δεδομένα προέρχονται απευθείας από την πηγή (πελάτης)
  • Συμφραζόμενα: Συχνά περιλαμβάνει προτιμήσεις, προθέσεις και προσωπικό πλαίσιο
  • Βάσει άδειας: Συλλέγονται με πλήρη διαφάνεια και συγκατάθεση

Οφέλη:

  • Ισχυρότερη εξατομίκευση χωρίς ανησυχίες για το απόρρητο
  • Δεδομένα υψηλότερης ποιότητας για την προσαρμογή των συστάσεων
  • Βελτίωση της εμπιστοσύνης των πελατών μέσω της διαφανούς συλλογής δεδομένων
  • Μειωμένη εξάρτηση από cookies τρίτων και παρακολούθηση
  • Βελτιωμένη ικανότητα πρόβλεψης των αναγκών των πελατών

Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου συλλέγουν δεδομένα μηδενικού μέρους μέσω διαδραστικών κουίζ, προφίλ στυλ, λιστών επιθυμιών, φορμών σχολίων προϊόντων και κέντρων προτιμήσεων που επιτρέπουν στους πελάτες να ελέγχουν την εμπειρία αγορών τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU