1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι τα δεδομένα μηδενικού μέρους;

Τα δεδομένα μηδενικού μέρους είναι πληροφορίες που οι πελάτες μοιράζονται σκόπιμα και προληπτικά με μια επιχείρηση. Σε αντίθεση με τα δεδομένα πρώτου μέρους (που παρατηρούνται από τη συμπεριφορά των πελατών) ή τα δεδομένα τρίτων (που αποκτώνται από εξωτερικές πηγές), τα δεδομένα μηδενικού μέρους παρέχονται ρητά από τους καταναλωτές μέσω άμεσων αλληλεπιδράσεων, όπως κέντρα προτιμήσεων, κουίζ, […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Τα δεδομένα μηδενικού μέρους είναι πληροφορίες που οι πελάτες μοιράζονται σκόπιμα και προληπτικά με μια επιχείρηση. Σε αντίθεση με τα δεδομένα πρώτου μέρους (που παρατηρούνται από τη συμπεριφορά των πελατών) ή τα δεδομένα τρίτων (που αποκτώνται από εξωτερικές πηγές), τα δεδομένα μηδενικού μέρους παρέχονται ρητά από τους καταναλωτές μέσω άμεσων αλληλεπιδράσεων, όπως κέντρα προτιμήσεων, κουίζ, έρευνες, ενημερώσεις προφίλ και προθέσεις αγοράς.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Οικειοθελής κοινοποίηση: Οι πελάτες επιλέγουν ενεργά να παρέχουν αυτές τις πληροφορίες
  • Υψηλή ακρίβεια: Τα δεδομένα προέρχονται απευθείας από την πηγή (πελάτης)
  • Συμφραζόμενα: Συχνά περιλαμβάνει προτιμήσεις, προθέσεις και προσωπικό πλαίσιο
  • Βάσει άδειας: Συλλέγονται με πλήρη διαφάνεια και συγκατάθεση

Οφέλη:

  • Ισχυρότερη εξατομίκευση χωρίς ανησυχίες για το απόρρητο
  • Δεδομένα υψηλότερης ποιότητας για την προσαρμογή των συστάσεων
  • Βελτίωση της εμπιστοσύνης των πελατών μέσω της διαφανούς συλλογής δεδομένων
  • Μειωμένη εξάρτηση από cookies τρίτων και παρακολούθηση
  • Βελτιωμένη ικανότητα πρόβλεψης των αναγκών των πελατών

Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου συλλέγουν δεδομένα μηδενικού μέρους μέσω διαδραστικών κουίζ, προφίλ στυλ, λιστών επιθυμιών, φορμών σχολίων προϊόντων και κέντρων προτιμήσεων που επιτρέπουν στους πελάτες να ελέγχουν την εμπειρία αγορών τους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+