Τα δεδομένα μηδενικού μέρους είναι πληροφορίες που οι πελάτες μοιράζονται σκόπιμα και προληπτικά με μια επιχείρηση. Σε αντίθεση με τα δεδομένα πρώτου μέρους (που παρατηρούνται από τη συμπεριφορά των πελατών) ή τα δεδομένα τρίτων (που αποκτώνται από εξωτερικές πηγές), τα δεδομένα μηδενικού μέρους παρέχονται ρητά από τους καταναλωτές μέσω άμεσων αλληλεπιδράσεων, όπως κέντρα προτιμήσεων, κουίζ, έρευνες, ενημερώσεις προφίλ και προθέσεις αγοράς.
Βασικά χαρακτηριστικά:
- Οικειοθελής κοινοποίηση: Οι πελάτες επιλέγουν ενεργά να παρέχουν αυτές τις πληροφορίες
- Υψηλή ακρίβεια: Τα δεδομένα προέρχονται απευθείας από την πηγή (πελάτης)
- Συμφραζόμενα: Συχνά περιλαμβάνει προτιμήσεις, προθέσεις και προσωπικό πλαίσιο
- Βάσει άδειας: Συλλέγονται με πλήρη διαφάνεια και συγκατάθεση
Οφέλη:
- Ισχυρότερη εξατομίκευση χωρίς ανησυχίες για το απόρρητο
- Δεδομένα υψηλότερης ποιότητας για την προσαρμογή των συστάσεων
- Βελτίωση της εμπιστοσύνης των πελατών μέσω της διαφανούς συλλογής δεδομένων
- Μειωμένη εξάρτηση από cookies τρίτων και παρακολούθηση
- Βελτιωμένη ικανότητα πρόβλεψης των αναγκών των πελατών
Οι επωνυμίες ηλεκτρονικού εμπορίου συλλέγουν δεδομένα μηδενικού μέρους μέσω διαδραστικών κουίζ, προφίλ στυλ, λιστών επιθυμιών, φορμών σχολίων προϊόντων και κέντρων προτιμήσεων που επιτρέπουν στους πελάτες να ελέγχουν την εμπειρία αγορών τους.