Μέσα κέρδη που κάνει ένας συνεργάτης για κάθε κλικ στους συνδέσμους συνεργατών του. Υπολογίζεται διαιρώντας τα συνολικά κέρδη συνδεδεμένων εταιρειών με τον αριθμό των κλικ που δημιουργούνται. Το EPC είναι μια κρίσιμη μέτρηση για την αξιολόγηση της κερδοφορίας του προγράμματος και τη σύγκριση διαφορετικών προσφορών θυγατρικών. Ένα υψηλότερο EPC υποδεικνύει πιο αποτελεσματική δημιουργία εσόδων από την επισκεψιμότητα. Οι συνεργάτες χρησιμοποιούν συχνά το EPC για να δώσουν προτεραιότητα στα προϊόντα που πρέπει να προωθήσουν, ενώ οι έμποροι παρακολουθούν το EPC για να αξιολογήσουν την ανταγωνιστικότητα του προγράμματός τους στην αγορά. Το EPC μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με τη θέση, το σημείο τιμής του προϊόντος και τη βελτιστοποίηση μετατροπών.
Το τετραήμερο Prime Event της Amazon διπλασιάζει τις πωλήσεις της Black Friday στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η Amazon μόλις απέδειξε ότι τα καλοκαιρινά ψώνια μπορούν να νικήσουν τις χειμερινές εκπτώσεις. Η πρώτη τετραήμερη εκδήλωση Prime του γίγαντα του λιανικού εμπορίου (8-11 Ιουλίου) απέφερε 2,08 δισεκατομμύρια λίρες σε διαδικτυακές δαπάνες στο Ηνωμένο Βασίλειο – σχεδόν διπλάσιες από αυτές που τράβηξε η Black Friday το 2024. Οι αριθμοί δείχνουν ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν […]