Μέσα κέρδη που κάνει ένας συνεργάτης για κάθε κλικ στους συνδέσμους συνεργατών του. Υπολογίζεται διαιρώντας τα συνολικά κέρδη συνδεδεμένων εταιρειών με τον αριθμό των κλικ που δημιουργούνται. Το EPC είναι μια κρίσιμη μέτρηση για την αξιολόγηση της κερδοφορίας του προγράμματος και τη σύγκριση διαφορετικών προσφορών θυγατρικών. Ένα υψηλότερο EPC υποδεικνύει πιο αποτελεσματική δημιουργία εσόδων από την επισκεψιμότητα. Οι συνεργάτες χρησιμοποιούν συχνά το EPC για να δώσουν προτεραιότητα στα προϊόντα που πρέπει να προωθήσουν, ενώ οι έμποροι παρακολουθούν το EPC για να αξιολογήσουν την ανταγωνιστικότητα του προγράμματός τους στην αγορά. Το EPC μπορεί να διαφέρει σημαντικά ανάλογα με τη θέση, το σημείο τιμής του προϊόντος και τη βελτιστοποίηση μετατροπών.
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.