2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το εναλλακτικό κείμενο;

Το εναλλακτικό κείμενο, συντομογραφία του “εναλλακτικού κειμένου”, είναι μια περιγραφή που προστίθεται σε μια εικόνα σε HTML χρησιμοποιώντας το alt χαρακτηριστικό. Εξυπηρετεί πολλαπλούς σκοπούς: παρέχει πλαίσιο για χρήστες με προβλήματα όρασης μέσω προγραμμάτων ανάγνωσης οθόνης, βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της εικόνας και εμφανίζει κείμενο όταν οι εικόνες αποτυγχάνουν να φορτώσουν.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το εναλλακτικό κείμενο, συντομογραφία του “εναλλακτικού κειμένου”, είναι μια περιγραφή που προστίθεται σε μια εικόνα σε HTML χρησιμοποιώντας το alt χαρακτηριστικό. Εξυπηρετεί πολλαπλούς σκοπούς: παρέχει πλαίσιο για χρήστες με προβλήματα όρασης μέσω προγραμμάτων ανάγνωσης οθόνης, βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της εικόνας και εμφανίζει κείμενο όταν οι εικόνες αποτυγχάνουν να φορτώσουν.

Γιατί είναι σημαντικό το εναλλακτικό κείμενο;

  • Προσβασιμότητα: Επιτρέπει στους χρήστες με προβλήματα όρασης να κατανοούν το περιεχόμενο εικόνας μέσω βοηθητικών τεχνολογιών, όπως τα προγράμματα ανάγνωσης οθόνης.
  • Οφέλη SEO: Βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να ευρετηριάσουν εικόνες, βελτιώνοντας την ορατότητα και την κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων.
  • Εμπειρία χρήστη: Εμφανίζει περιγραφικό κείμενο όταν οι εικόνες αποτυγχάνουν να φορτώσουν, εξασφαλίζοντας καλύτερη χρηστικότητα.

Βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη εναλλακτικού κειμένου

  • Να είστε συνοπτικοί και συγκεκριμένοι σχετικά με το περιεχόμενο της εικόνας.
  • Αποφύγετε να ξεκινήσετε με φράσεις όπως “Εικόνα του” ή “Εικόνα του”.
  • Συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά χωρίς υπερφόρτωση.
  • Διατηρήστε το κάτω από 125 χαρακτήρες για σαφήνεια και συμβατότητα με προγράμματα ανάγνωσης οθόνης.

Το εναλλακτικό κείμενο είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο και το SEO, καθιστώντας τους ιστότοπους πιο περιεκτικούς και ανιχνεύσιμους.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+