2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο Web3;

Το ηλεκτρονικό εμπόριο Web3 αναφέρεται στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας blockchain, των αποκεντρωμένων δικτύων και του tokenization σε διαδικτυακές εμπειρίες αγορών. Αυτή η αναδυόμενη προσέγγιση αξιοποιεί πληρωμές κρυπτονομισμάτων, NFT, αποκεντρωμένες αγορές και προγράμματα αφοσίωσης με διακριτικά για τη δημιουργία νέων μορφών ψηφιακού εμπορίου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ηλεκτρονικό εμπόριο Web3 αναφέρεται στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας blockchain, των αποκεντρωμένων δικτύων και του tokenization σε διαδικτυακές εμπειρίες αγορών. Αυτή η αναδυόμενη προσέγγιση αξιοποιεί πληρωμές κρυπτονομισμάτων, NFT, αποκεντρωμένες αγορές και προγράμματα αφοσίωσης με διακριτικά για τη δημιουργία νέων μορφών ψηφιακού εμπορίου.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Βασισμένο σε blockchain: Χρησιμοποιεί τεχνολογία κατανεμημένου καθολικού για συναλλαγές
  • Αποκεντρωμένη: Μειώνει την εξάρτηση από παραδοσιακούς μεσάζοντες και πλατφόρμες
  • Με διακριτικά: Ενσωματώνει κρυπτονομίσματα, NFT και μάρκες ανταμοιβής
  • Αυτοκυρίαρχη ταυτότητα: Δίνει στους χρήστες μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων και της ψηφιακής τους ταυτότητας
  • Έξυπνα συμβόλαια: Αυτοματοποιεί συμφωνίες και συναλλαγές χωρίς επαλήθευση τρίτου μέρους

Οφέλη:

  • Μειωμένα τέλη συναλλαγών μέσω άμεσου εμπορίου peer-to-peer
  • Ενισχυμένη επαλήθευση της γνησιότητας των προϊόντων και διαφάνεια της αλυσίδας εφοδιασμού
  • Νέα μοντέλα ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένης της κλασματικής ιδιοκτησίας και των ψηφιακών συλλεκτικών αντικειμένων
  • Ανάπτυξη και διακυβέρνηση με γνώμονα την κοινότητα
  • Παγκόσμια προσβασιμότητα χωρίς παραδοσιακές τραπεζικές απαιτήσεις

Ενώ εξακολουθούν να αναπτύσσονται, οι εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου Web3 περιλαμβάνουν αποκεντρωμένες αγορές, προγράμματα αφοσίωσης με διακριτικά, εμπόριο metaverse και συστήματα αυθεντικότητας προϊόντων που έχουν επαληθευτεί από blockchain.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα
2 λεπτά για ανάγνωση

Μπορούν οι επιστροφές κατάθεσης να λειτουργήσουν για καλλυντικά; Ο Kaufland δοκιμάζει την ιδέα

Γερμανικός λιανοπωλητής εγκαινιάζει πιλοτικό πρόγραμμα που θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι της συσκευασίας. Οι πελάτες της Kaufland στο Μόναχο επιστρέφουν τώρα άδειες συσκευασίες καλλυντικών με τον ίδιο τρόπο που θα επέστρεφαν ένα μπουκάλι κόκα κόλα – για 29 σεντς το καθένα στο μηχάνημα κατάθεσης. Οι λεπτομέρειες προέρχονται από το δελτίο τύπου της Kaufland που […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών
4 λεπτά για ανάγνωση

Το Postal Service Side Project γίνεται εφαρμογή λίστας επιθυμιών 13,6 εκατομμυρίων χρηστών

Ενώ πολλοί φοβούνται την ύφεση, η δανέζικη εφαρμογή λίστας επιθυμιών GoWish δημοσιεύει τα καλύτερα νούμερα όλων των εποχών. Σύμφωνα με μια αναφορά του TechCrunch, έφτασε στο νούμερο 2 στο App Store των ΗΠΑ την περασμένη εβδομάδα και διπλασίασε τον αριθμό των χρηστών του σε 13.6 εκατομμύρια τον περασμένο χρόνο. Η αξιοσημείωτη λεπτομέρεια; Ξεκίνησε ως χριστουγεννιάτικο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI
2 λεπτά για ανάγνωση

Εξοικονόμηση κόστους #1 Μέτρηση: Πώς οι εταιρείες μετρούν την επιτυχία του αυτοματισμού AI

Νέα έρευνα από το TikTok και το NewtonX δείχνει πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την αυτοματοποίηση AI στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις. Το 90% των στελεχών πιστεύει ότι η αυτοματοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης θα βοηθήσει τις εταιρείες τους να αναπτυχθούν. Οι επενδύσεις αυξάνονται γρήγορα και όλοι περιμένουν αποτελέσματα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU