2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Κοινωνικό Εμπόριο;

Το Κοινωνικό Εμπόριο αναφέρεται στην πρακτική αγοράς και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών απευθείας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Ακολουθεί μια συνοπτική εξήγηση: Το κοινωνικό εμπόριο είναι η ενσωμάτωση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, επιτρέποντας στους χρήστες να ολοκληρώσουν ολόκληρη τη διαδικασία αγορών – από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά – χωρίς […]

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το Κοινωνικό Εμπόριο αναφέρεται στην πρακτική αγοράς και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών απευθείας στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Ακολουθεί μια συνοπτική εξήγηση:

Το κοινωνικό εμπόριο είναι η ενσωμάτωση της λειτουργικότητας του ηλεκτρονικού εμπορίου στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, επιτρέποντας στους χρήστες να ολοκληρώσουν ολόκληρη τη διαδικασία αγορών – από την ανακάλυψη προϊόντων έως την αγορά – χωρίς να εγκαταλείψουν την προτιμώμενη εφαρμογή κοινωνικών μέσων. Αυτή η προσέγγιση αξιοποιεί την αφοσίωση των χρηστών και τη συνδεσιμότητα των κοινωνικών δικτύων για να δημιουργήσει μια πιο διαδραστική και απρόσκοπτη εμπειρία αγορών.

Βασικά χαρακτηριστικά του Κοινωνικού Εμπορίου συχνά περιλαμβάνουν:

1. Αναρτήσεις ή διαφημίσεις με δυνατότητα αγοράς
2. Διαδικασίες ολοκλήρωσης αγοράς εντός εφαρμογής
3. Προτάσεις προϊόντων με βάση τα ενδιαφέροντα των χρηστών και τις κοινωνικές συνδέσεις
4. Περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες, όπως κριτικές και φωτογραφίες
5. Άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ αγοραστών και πωλητών

Οι δημοφιλείς πλατφόρμες για το κοινωνικό εμπόριο περιλαμβάνουν το Facebook, το Instagram, το Pinterest και το TikTok. Ενώ το Facebook ηγείται του Κοινωνικού Εμπορίου σε πολλές δυτικές αγορές, το ποσοστό υιοθέτησης ποικίλλει μεταξύ διαφορετικών περιοχών και δημογραφικών στοιχείων.

Το Κοινωνικό Εμπόριο στοχεύει στη μείωση των τριβών στο ταξίδι των διαδικτυακών αγορών, αξιοποιώντας τις υπάρχουσες συνήθειες κοινωνικών μέσων και τα αξιόπιστα δίκτυα των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια
3 λεπτά για ανάγνωση

Τέσσερις έφηβοι συνελήφθησαν για επιθέσεις στον κυβερνοχώρο που κόστισαν στα M&ampS £ 300 εκατομμύρια

Η αστυνομία συνέλαβε τέσσερα άτομα ηλικίας 17-20 ετών σε σχέση με καταστροφικές κυβερνοεπιθέσεις που γονάτισαν μεγάλους λιανοπωλητές του Ηνωμένου Βασιλείου. Οι ύποπτοι αντιμετωπίζουν κατηγορίες όπως εκβιασμό, ξέπλυμα χρήματος και συμμετοχή σε οργανωμένο έγκλημα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ
3 λεπτά για ανάγνωση

Ο νέος γερμανικός νόμος σάς επιτρέπει να ακυρώνετε ηλεκτρονικές παραγγελίες με ένα κλικ

Από τον Ιούνιο του 2026, κάθε διαδικτυακός λιανοπωλητής στη Γερμανία πρέπει να περιλαμβάνει ένα εμφανές κουμπί “Ακύρωση σύμβασης” που λειτουργεί με ένα μόνο κλικ. Το γερμανικό υπουργείο Δικαιοσύνης το αποκαλεί προστασία των καταναλωτών – αλλά οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το αποκαλούν περιττή γραφειοκρατία.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος
3 λεπτά για ανάγνωση

Οι πωλήσεις παντοπωλείων TikTok αυξήθηκαν κατά 120% φέτος

Κάτι άγριο συμβαίνει στο TikTok τον τελευταίο καιρό. Το Lidl, το γερμανικό εκπτωτικό σούπερ μάρκετ, ρίχνει περιορισμένα προϊόντα στο TikTok Shop και εξαντλούνται πιο γρήγορα από ποτέ. Οι σοκολάτες τους στο Ντουμπάι – αυτές οι γεμάτες φιστίκια που όλοι έχουν εμμονή – πουλούσαν 72 μπάρες κάθε δευτερόλεπτο και εξαντλήθηκαν σε 90 λεπτά. Σε κανονικές τιμές. […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU