1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το κόστος πωληθέντων αγαθών (COGS);

Το κόστος των πωληθέντων αγαθών, ή COGS για συντομία, έχει να κάνει με τα χρήματα που ξοδεύει μια εταιρεία για να φτιάξει τα πράγματα που πουλάει. Είναι σαν το κόστος της συνταγής για έναν αρτοποιό – πόσα ξοδεύει σε αλεύρι, ζάχαρη και αυγά για να ψήσει ένα κέικ.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το κόστος των πωληθέντων αγαθών, ή COGS για συντομία, έχει να κάνει με τα χρήματα που ξοδεύει μια εταιρεία για να φτιάξει τα πράγματα που πουλάει. Είναι σαν το κόστος της συνταγής για έναν αρτοποιό – πόσα ξοδεύει σε αλεύρι, ζάχαρη και αυγά για να ψήσει ένα κέικ. Το COGS καλύπτει τα προφανή έξοδα: τις πρώτες ύλες που εισέρχονται στο προϊόν και τους μισθούς που καταβάλλονται στους εργαζόμενους που το παράγουν. Αλλά δεν περιλαμβάνει πράγματα όπως η διαφήμιση του προϊόντος ή η αποστολή του σε πελάτες. Βασικά, το COGS σας λέει πόσο κοστίζει η δημιουργία ενός προϊόντος προτού αρχίσετε να ανησυχείτε για την πώληση ή την παράδοσή του. Είναι ένας κρίσιμος αριθμός για τις επιχειρήσεις, επειδή τους βοηθά να καταλάβουν πόσα κέρδη πραγματικά αποκομίζουν σε κάθε πώληση.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Πώς οι καινοτομίες UX οδηγούν σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών
7 λεπτά για ανάγνωση

Πώς οι καινοτομίες UX οδηγούν σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπών

Η τρέχουσα αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου απαιτεί κάτι περισσότερο από τη δημιουργία απλώς κυκλοφορίας, επειδή ο ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά υψηλός. Ο ιστότοπός σας πρέπει να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες. Η δύναμη της βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπών (CRO) και της εμπειρίας χρήστη (UX) συγχωνεύεται σε αυτό το σημείο. Ο συνδυασμός των στρατηγικών CRO UX δημιουργεί ένα τέλειο […]

Borislav Kolibarov Borislav Kolibarov
Co-Founder | Managing Partner, MarmaLAB | E-Commerce Agency
Ανάγνωση άρθρου
Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
2 λεπτά για ανάγνωση

Το Pinterest δείχνει πώς πρέπει να φαίνεται η οπτική αναζήτηση στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης

Το Pinterest μεταμορφώνει για άλλη μια φορά τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανακαλύπτουν προϊόντα. Πέρυσι, εισήγαγαν οθόνες προϊόντων σε εξατομικευμένο υπόβαθρο και τώρα έχουν αξιοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης. Είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο ρούχο, συνδυασμό χρωμάτων ή ολόκληρο στυλ, οι χρήστες μπορούν πιο εύκολα να βρουν ακριβώς τι τράβηξε το ενδιαφέρον τους σε […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+