Το κόστος των πωληθέντων αγαθών, ή COGS για συντομία, έχει να κάνει με τα χρήματα που ξοδεύει μια εταιρεία για να φτιάξει τα πράγματα που πουλάει. Είναι σαν το κόστος της συνταγής για έναν αρτοποιό – πόσα ξοδεύει σε αλεύρι, ζάχαρη και αυγά για να ψήσει ένα κέικ. Το COGS καλύπτει τα προφανή έξοδα: τις πρώτες ύλες που εισέρχονται στο προϊόν και τους μισθούς που καταβάλλονται στους εργαζόμενους που το παράγουν. Αλλά δεν περιλαμβάνει πράγματα όπως η διαφήμιση του προϊόντος ή η αποστολή του σε πελάτες. Βασικά, το COGS σας λέει πόσο κοστίζει η δημιουργία ενός προϊόντος προτού αρχίσετε να ανησυχείτε για την πώληση ή την παράδοσή του. Είναι ένας κρίσιμος αριθμός για τις επιχειρήσεις, επειδή τους βοηθά να καταλάβουν πόσα κέρδη πραγματικά αποκομίζουν σε κάθε πώληση.
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]