Το κόστος των πωληθέντων αγαθών, ή COGS για συντομία, έχει να κάνει με τα χρήματα που ξοδεύει μια εταιρεία για να φτιάξει τα πράγματα που πουλάει. Είναι σαν το κόστος της συνταγής για έναν αρτοποιό – πόσα ξοδεύει σε αλεύρι, ζάχαρη και αυγά για να ψήσει ένα κέικ. Το COGS καλύπτει τα προφανή έξοδα: τις πρώτες ύλες που εισέρχονται στο προϊόν και τους μισθούς που καταβάλλονται στους εργαζόμενους που το παράγουν. Αλλά δεν περιλαμβάνει πράγματα όπως η διαφήμιση του προϊόντος ή η αποστολή του σε πελάτες. Βασικά, το COGS σας λέει πόσο κοστίζει η δημιουργία ενός προϊόντος προτού αρχίσετε να ανησυχείτε για την πώληση ή την παράδοσή του. Είναι ένας κρίσιμος αριθμός για τις επιχειρήσεις, επειδή τους βοηθά να καταλάβουν πόσα κέρδη πραγματικά αποκομίζουν σε κάθε πώληση.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]