Το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI είναι κείμενο που δημιουργείται από αλγόριθμους υπολογιστών που προσομοιώνουν την ανθρώπινη γραφή και σκέψη. Αυτά τα συστήματα μπορούν να παράγουν ολόκληρα κομμάτια όπως άρθρα ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να βοηθήσουν στον καταιγισμό ιδεών μέσω διαδραστικών συνομιλιών. Καθώς η παραγωγή περιεχομένου AI γίνεται πιο διαδεδομένη, είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά αυτήν την τεχνολογία. Η εκμάθηση της χρήσης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητα στη δημιουργία περιεχομένου, εξισορροπώντας παράλληλα την αυτοματοποίηση με την ανθρώπινη τεχνογνωσία για τη διατήρηση της ποιότητας και της αυθεντικότητας.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.