Το περιεχόμενο που δημιουργείται από AI είναι κείμενο που δημιουργείται από αλγόριθμους υπολογιστών που προσομοιώνουν την ανθρώπινη γραφή και σκέψη. Αυτά τα συστήματα μπορούν να παράγουν ολόκληρα κομμάτια όπως άρθρα ή αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να βοηθήσουν στον καταιγισμό ιδεών μέσω διαδραστικών συνομιλιών. Καθώς η παραγωγή περιεχομένου AI γίνεται πιο διαδεδομένη, είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες να κατανοήσουν και να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά αυτήν την τεχνολογία. Η εκμάθηση της χρήσης εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να ενισχύσει την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητα στη δημιουργία περιεχομένου, εξισορροπώντας παράλληλα την αυτοματοποίηση με την ανθρώπινη τεχνογνωσία για τη διατήρηση της ποιότητας και της αυθεντικότητας.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]