1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το ποσοστό κατάργησης εγγραφής μέσω email;

Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100. Οι παραλήπτες συνήθως καταργούν την εγγραφή τους μέσω ενός συνδέσμου στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ μέσω email, παράλληλα με τις ανοιχτές τιμές, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τα ποσοστά εγκατάλειψης και τα ποσοστά μετατροπών. Ένα υψηλό ποσοστό κατάργησης εγγραφής μπορεί να επισημάνει προβλήματα με τη συνάφεια του περιεχομένου ή τη συχνότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι έμποροι χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσουν τις στρατηγικές και να βελτιώσουν τη διατήρηση των συνδρομητών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+