Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100. Οι παραλήπτες συνήθως καταργούν την εγγραφή τους μέσω ενός συνδέσμου στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ μέσω email, παράλληλα με τις ανοιχτές τιμές, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τα ποσοστά εγκατάλειψης και τα ποσοστά μετατροπών. Ένα υψηλό ποσοστό κατάργησης εγγραφής μπορεί να επισημάνει προβλήματα με τη συνάφεια του περιεχομένου ή τη συχνότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι έμποροι χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσουν τις στρατηγικές και να βελτιώσουν τη διατήρηση των συνδρομητών.
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]