1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το ποσοστό κατάργησης εγγραφής μέσω email;

Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100. Οι παραλήπτες συνήθως καταργούν την εγγραφή τους μέσω ενός συνδέσμου στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ μέσω email, παράλληλα με τις ανοιχτές τιμές, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τα ποσοστά εγκατάλειψης και τα ποσοστά μετατροπών. Ένα υψηλό ποσοστό κατάργησης εγγραφής μπορεί να επισημάνει προβλήματα με τη συνάφεια του περιεχομένου ή τη συχνότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι έμποροι χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσουν τις στρατηγικές και να βελτιώσουν τη διατήρηση των συνδρομητών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη

Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές
9 λεπτά για ανάγνωση

Μέτρηση της απόδοσης μάρκετινγκ: εργαλεία και τεχνικές

Η μέτρηση των προσπαθειών μάρκετινγκ δεν είναι μόνο ανάγκη αλλά και απαραίτητη. Η γνώση του τρόπου μέτρησης, αξιολόγησης και βελτιστοποίησης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ είναι απαραίτητη. Θα μπορούσατε επίσης να πετάξετε τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ από το παράθυρο χωρίς την κατάλληλη μέτρηση. Αυτό το άρθρο εξετάζει τους λόγους για τους οποίους οι μετρήσεις μάρκετινγκ έχουν σημασία, πώς […]

Michal Kubo Michal Kubo
CEO, Co - Founder, ptagroup | Akademio
Ανάγνωση άρθρου
Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά
3 λεπτά για ανάγνωση

Το AI Max της Google επεκτείνει τις καμπάνιες αναζήτησης πέρα από τις λέξεις-κλειδιά

Η Google παρουσιάζει το AI Max – ένα νέο σύνολο λειτουργιών για καμπάνιες για το δίκτυο αναζήτησης που συνδέει τον αυτοματισμό δημιουργικού, την ακριβέστερη στόχευση και τον καλύτερο έλεγχο. Αξιοποιεί τις τελευταίες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης. Η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε έκδοση beta μέχρι το τέλος Μαΐου και στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+