Το ποσοστό κατάργησης εγγραφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετρά το ποσοστό των παραληπτών που επιλέγουν να εξαιρεθούν από μελλοντικές επικοινωνίες από έναν αποστολέα. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των διαγραφών με τον αριθμό των παραδοθέντων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και, στη συνέχεια, πολλαπλασιάζοντας επί 100. Οι παραλήπτες συνήθως καταργούν την εγγραφή τους μέσω ενός συνδέσμου στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή η μέτρηση είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ μέσω email, παράλληλα με τις ανοιχτές τιμές, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τα ποσοστά εγκατάλειψης και τα ποσοστά μετατροπών. Ένα υψηλό ποσοστό κατάργησης εγγραφής μπορεί να επισημάνει προβλήματα με τη συνάφεια του περιεχομένου ή τη συχνότητα των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι έμποροι χρησιμοποιούν αυτά τα δεδομένα για να βελτιώσουν τις στρατηγικές και να βελτιώσουν τη διατήρηση των συνδρομητών.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.