1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το ποσοστό μετατροπής;

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου έχει 200 επισκέπτες και 50 πωλήσεις σε ένα μήνα, το ποσοστό μετατροπής του θα είναι (50 / 200) x 100 = 25%.

Μια “μετατροπή” μπορεί να είναι οποιοσδήποτε προκαθορισμένος στόχος, όπως:

  • Πραγματοποίηση αγοράς
  • Εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο
  • Λήψη πόρου
  • Κλικ σε κουμπί προτροπής

Οι περισσότεροι ιστότοποι και εφαρμογές παρακολουθούν πολλούς στόχους μετατροπής, ο καθένας με τη δική του τιμή. Αυτή η μέτρηση βοηθά τους εμπόρους να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών τους στην προώθηση των επιθυμητών ενεργειών των χρηστών σε διάφορα σημεία επαφής.

Αναλύοντας τα ποσοστά μετατροπών, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και τις προσπάθειες μάρκετινγκ για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
3 λεπτά για ανάγνωση

Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού

Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]

Ανάγνωση άρθρου
Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών
3 λεπτά για ανάγνωση

Νέα εργαλεία στο YouTube για την προστασία δημιουργών και επωνυμιών

Τα νέα εργαλεία στο YouTube φέρνουν επανάσταση στην προστασία περιεχομένου. Οι άμυνες της πλατφόρμας ενάντια στα deepfakes εντείνονται καθώς το YouTube εισάγει καινοτόμες λειτουργίες για την προστασία των δημιουργών και των επωνυμιών. Αυτά τα νέα εργαλεία στο YouTube θα ειδοποιούν τους χρήστες για περιεχόμενο που δημιουργείται από AI και προσπαθεί να αναπαράγει τις αρχικές δημιουργίες […]

Ανάγνωση άρθρου
Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας
3 λεπτά για ανάγνωση

Πώληση στο TikTok: Αποκαλύφθηκε ο οδηγός καταστημάτων της Ισπανίας

Το TikTok κυκλοφόρησε έναν ολοκληρωμένο οδηγό για πώληση στο TikTok καθώς ετοιμάζεται να ξεκινήσει το TikTok Shop στην Ισπανία. Αυτός ο εκτεταμένος πόρος αποκαλύπτει την εσωτερική λειτουργία της αγοράς TikTok, προσφέροντας κρίσιμες πληροφορίες για εμπόρους που επιθυμούν να ξεκινήσουν τις πωλήσεις στην πλατφόρμα. Οι Ισπανοί πωλητές που κατέχουν αυτά τα βασικά χαρακτηριστικά μπορούν να αποκτήσουν […]

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+