Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.
Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου έχει 200 επισκέπτες και 50 πωλήσεις σε ένα μήνα, το ποσοστό μετατροπής του θα είναι (50 / 200) x 100 = 25%.
Μια “μετατροπή” μπορεί να είναι οποιοσδήποτε προκαθορισμένος στόχος, όπως:
- Πραγματοποίηση αγοράς
- Εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο
- Λήψη πόρου
- Κλικ σε κουμπί προτροπής
Οι περισσότεροι ιστότοποι και εφαρμογές παρακολουθούν πολλούς στόχους μετατροπής, ο καθένας με τη δική του τιμή. Αυτή η μέτρηση βοηθά τους εμπόρους να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών τους στην προώθηση των επιθυμητών ενεργειών των χρηστών σε διάφορα σημεία επαφής.
Αναλύοντας τα ποσοστά μετατροπών, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και τις προσπάθειες μάρκετινγκ για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών.