1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το ποσοστό μετατροπής;

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου έχει 200 επισκέπτες και 50 πωλήσεις σε ένα μήνα, το ποσοστό μετατροπής του θα είναι (50 / 200) x 100 = 25%.

Μια “μετατροπή” μπορεί να είναι οποιοσδήποτε προκαθορισμένος στόχος, όπως:

  • Πραγματοποίηση αγοράς
  • Εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο
  • Λήψη πόρου
  • Κλικ σε κουμπί προτροπής

Οι περισσότεροι ιστότοποι και εφαρμογές παρακολουθούν πολλούς στόχους μετατροπής, ο καθένας με τη δική του τιμή. Αυτή η μέτρηση βοηθά τους εμπόρους να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών τους στην προώθηση των επιθυμητών ενεργειών των χρηστών σε διάφορα σημεία επαφής.

Αναλύοντας τα ποσοστά μετατροπών, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και τις προσπάθειες μάρκετινγκ για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+