1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το ποσοστό μετατροπής;

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το ποσοστό μετατροπής είναι ένας κρίσιμος δείκτης απόδοσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ, μετρώντας το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν μια επιθυμητή ενέργεια. Υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μετατροπών με τον συνολικό αριθμό επισκεπτών και πολλαπλασιάζοντας επί 100.

Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου έχει 200 επισκέπτες και 50 πωλήσεις σε ένα μήνα, το ποσοστό μετατροπής του θα είναι (50 / 200) x 100 = 25%.

Μια “μετατροπή” μπορεί να είναι οποιοσδήποτε προκαθορισμένος στόχος, όπως:

  • Πραγματοποίηση αγοράς
  • Εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο
  • Λήψη πόρου
  • Κλικ σε κουμπί προτροπής

Οι περισσότεροι ιστότοποι και εφαρμογές παρακολουθούν πολλούς στόχους μετατροπής, ο καθένας με τη δική του τιμή. Αυτή η μέτρηση βοηθά τους εμπόρους να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών τους στην προώθηση των επιθυμητών ενεργειών των χρηστών σε διάφορα σημεία επαφής.

Αναλύοντας τα ποσοστά μετατροπών, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και τις προσπάθειες μάρκετινγκ για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των χρηστών.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
4 λεπτά για ανάγνωση

Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα

Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Instagram ξεκινά επεξεργασίες: Τι προσφέρει αυτό το νέο εργαλείο επεξεργασίας βίντεο;

Το Instagram παρουσίασε επίσημα το Edits — τη δική του εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο. Θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους δημιουργούς περιεχομένου και τις μικρές μάρκες που θέλουν να κλιμακώσουν την παραγωγή βίντεο. Αυτή είναι μια άμεση απάντηση στο δημοφιλές εργαλείο CapCut, το οποίο εμπίπτει στο ByteDance. Σε τι διαφέρουν αυτές οι εφαρμογές και ποιες δυνατότητες έχουν […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία
14 λεπτά για ανάγνωση

Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ: Τα 6 βήματα για την επιχειρηματική επιτυχία

Η έρευνα μάρκετινγκ δείχνει ότι περίπου το 50-60% των εμπόρων τεκμηριώνουν επίσημα τη στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά υποτιμούν τον σχεδιασμό μάρκετινγκ, παρόλο που έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τις πιθανότητες επιτυχίας τους (κατά περισσότερο από 300%!) και την απόδοση επένδυσης (κατά 60%!) σε σύγκριση με εταιρείες που δεν σχεδιάζουν.  Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+