Το φωνητικό εμπόριο, ή V-commerce, είναι μια αναδυόμενη μορφή διαδικτυακών αγορών όπου οι πελάτες χρησιμοποιούν φωνητικές εντολές για να κάνουν αγορές. Αυτή η τεχνολογία αξιοποιεί συσκευές που ενεργοποιούνται με φωνή όπως η Alexa της Amazon, το Google Home ή ακόμα και τα chatbots για τη διευκόλυνση των συναλλαγών. Ενώ το V-commerce είναι ακόμα στα σπάργανα, κερδίζει έδαφος, με πολλές επιχειρήσεις να διερευνούν και να επενδύουν ήδη σε αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο.
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.