Το φωνητικό εμπόριο, ή V-commerce, είναι μια αναδυόμενη μορφή διαδικτυακών αγορών όπου οι πελάτες χρησιμοποιούν φωνητικές εντολές για να κάνουν αγορές. Αυτή η τεχνολογία αξιοποιεί συσκευές που ενεργοποιούνται με φωνή όπως η Alexa της Amazon, το Google Home ή ακόμα και τα chatbots για τη διευκόλυνση των συναλλαγών. Ενώ το V-commerce είναι ακόμα στα σπάργανα, κερδίζει έδαφος, με πολλές επιχειρήσεις να διερευνούν και να επενδύουν ήδη σε αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο.
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]