Το φωνητικό εμπόριο, ή V-commerce, είναι μια αναδυόμενη μορφή διαδικτυακών αγορών όπου οι πελάτες χρησιμοποιούν φωνητικές εντολές για να κάνουν αγορές. Αυτή η τεχνολογία αξιοποιεί συσκευές που ενεργοποιούνται με φωνή όπως η Alexa της Amazon, το Google Home ή ακόμα και τα chatbots για τη διευκόλυνση των συναλλαγών. Ενώ το V-commerce είναι ακόμα στα σπάργανα, κερδίζει έδαφος, με πολλές επιχειρήσεις να διερευνούν και να επενδύουν ήδη σε αυτήν την καινοτόμο προσέγγιση στο ψηφιακό λιανικό εμπόριο.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]