Μια μέτρηση που βοηθά στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των διαφημιστικών καμπανιών καθορίζοντας τη διαφημιστική δαπάνη σε σχέση με τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω αυτών των διαφημίσεων ως ποσοστό.
Τύπος: ACoS = (διαφημιστική δαπάνη/έσοδα πωλήσεων) × 100
Βασικά σημεία:
• Ένα χαμηλό ACoS είναι πάντα καλύτερο από ένα υψηλό, καθώς δείχνει την αποτελεσματικότητα της εκστρατείας.
• Χρησιμοποιείται κυρίως στο Amazon και σε άλλες διαφημίσεις στην αγορά.
•Χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της κερδοφορίας των διαφημιστικών εκστρατειών.
•Ωστόσο, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο του για τον προσδιορισμό της πραγματικής κερδοφορίας της επιχείρησης, διότι δεν περιλαμβάνει άλλα κόστη.
Παράδειγμα: Εάν ξοδεύετε 20 $ σε διαφημίσεις και κερδίζετε 100 $ σε πωλήσεις, το ACoS σας είναι 20%.
Επιχειρηματική εφαρμογή: Για να σας βοηθήσουμε να προσδιορίσετε τις καλύτερες τακτικές υποβολής προσφορών, να βρείτε τις λέξεις-κλειδιά που είναι πιο αποτελεσματικές και να τροποποιήσετε τον προϋπολογισμό καμπάνιας, προκειμένου να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη διαφημιστική δαπάνη.
Σχετικές μετρήσεις: Η απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) είναι το αντίθετο του ACoS (ROAS = Έσοδα πωλήσεων ÷ διαφημιστική δαπάνη).