1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το AI Tool: Big Sleep;

Ένα πρωτοποριακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την Google και ανακάλυψε αυτόνομα μια ευπάθεια μηδενικής ημέρας στο SQLite, μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή βάσεων δεδομένων ανοιχτού κώδικα, τον Νοέμβριο του 2024. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη περίπτωση τεχνητής νοημοσύνης που εντόπισε ένα άγνωστο εκμεταλλεύσιμο ζήτημα ασφάλειας μνήμης σε λογισμικό πραγματικού κόσμου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα πρωτοποριακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την Google και ανακάλυψε αυτόνομα μια ευπάθεια μηδενικής ημέρας στο SQLite, μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή βάσεων δεδομένων ανοιχτού κώδικα, τον Νοέμβριο του 2024. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη περίπτωση τεχνητής νοημοσύνης που εντόπισε ένα άγνωστο εκμεταλλεύσιμο ζήτημα ασφάλειας μνήμης σε λογισμικό πραγματικού κόσμου. Η ευπάθεια, μια υποχείλιση buffer στοίβας, εντοπίστηκε χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνικές ανάλυσης παραλλαγών, οδηγώντας σε μια άμεση ενημέρωση κώδικα από την ομάδα ανάπτυξης SQLite. Το Big Sleep αποτελεί παράδειγμα των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, εντοπίζοντας προληπτικά τα τρωτά σημεία προτού μπορέσουν να αξιοποιηθούν.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025
17 λεπτά για ανάγνωση

Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025

Το μάρκετινγκ απόδοσης αλλάζει τώρα όπως ποτέ άλλοτε. Με βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η επαυξημένη πραγματικότητα, η επαγγελματική μας ζωή εξελίσσεται καθημερινά. Τεχνολογικά, βλέπουμε ήδη ότι μεγάλες εταιρείες όπως η Google, η Meta και η Microsoft εφαρμόζουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενούς τους με δημιουργικότητα, […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+