1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το AI Tool: Big Sleep;

Ένα πρωτοποριακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την Google και ανακάλυψε αυτόνομα μια ευπάθεια μηδενικής ημέρας στο SQLite, μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή βάσεων δεδομένων ανοιχτού κώδικα, τον Νοέμβριο του 2024. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη περίπτωση τεχνητής νοημοσύνης που εντόπισε ένα άγνωστο εκμεταλλεύσιμο ζήτημα ασφάλειας μνήμης σε λογισμικό πραγματικού κόσμου.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα πρωτοποριακό εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύχθηκε από την Google και ανακάλυψε αυτόνομα μια ευπάθεια μηδενικής ημέρας στο SQLite, μια ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή βάσεων δεδομένων ανοιχτού κώδικα, τον Νοέμβριο του 2024. Αυτό σηματοδότησε την πρώτη περίπτωση τεχνητής νοημοσύνης που εντόπισε ένα άγνωστο εκμεταλλεύσιμο ζήτημα ασφάλειας μνήμης σε λογισμικό πραγματικού κόσμου. Η ευπάθεια, μια υποχείλιση buffer στοίβας, εντοπίστηκε χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνικές ανάλυσης παραλλαγών, οδηγώντας σε μια άμεση ενημέρωση κώδικα από την ομάδα ανάπτυξης SQLite. Το Big Sleep αποτελεί παράδειγμα των δυνατοτήτων της τεχνητής νοημοσύνης για την ενίσχυση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, εντοπίζοντας προληπτικά τα τρωτά σημεία προτού μπορέσουν να αξιοποιηθούν.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024
3 λεπτά για ανάγνωση

Το TikTok Shop χτυπά ρεκόρ 100 εκατομμυρίων δολαρίων: Αύξηση 165% στις πωλήσεις της Black Friday 2024

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το κατάστημα TikTok έχει αυξηθεί σε δημοτικότητα ως προορισμός για αγοραστές διακοπών αυτή τη σεζόν. Η Black Friday και η Cyber Monday το 2024 σημείωσαν πρωτοφανή επίπεδα αφοσίωσης τόσο από μεγάλες μάρκες όσο και από ανεξάρτητους λιανοπωλητές, σύμφωνα με τον γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ανάγνωση άρθρου
Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες
5 λεπτά για ανάγνωση

Επαναπροσδιορίζοντας την αρρενωπότητα στο μάρκετινγκ: Πώς οι μάρκες μπορούν να προσεγγίσουν τους σύγχρονους άνδρες

Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν μια σημαντική πρόκληση στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο απεικονίζουν τους άνδρες στις καμπάνιες τους. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Kantar, το σύγχρονο κοινό δεν μπορεί να ταυτιστεί με τα καθιερωμένα στερεότυπα για τους ισχυρούς και ανθεκτικούς άνδρες. Αντ ‘αυτού, η αρρενωπότητα χωρίς αποκλεισμούς στο μάρκετινγκ με διάφορες διαφορές είναι το […]

Ανάγνωση άρθρου
Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta εισάγει νέες διαδραστικές λειτουργίες για τη βελτίωση των καναλιών μετάδοσης

Η Meta έχει κάνει σημαντικές τροποποιήσεις στη λειτουργία Broadcast Channels, επεκτείνοντας τη χρήση της στο Facebook, το Instagram και το Messenger. Περιορίζοντας προηγουμένως την επικοινωνία μεταξύ επωνυμιών, δημιουργών και των οπαδών τους σε μονόδρομες ανταλλαγές, αυτή η επιλογή ανταλλαγής μηνυμάτων εξελίσσεται τώρα σε πιο διαδραστική.

Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+