1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το AMP;

Το AMP είναι ένα πλαίσιο HTML ανοιχτού κώδικα που έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία ιστοσελίδων γρήγορης φόρτωσης και φιλικών προς κινητά. Είναι ουσιαστικά μια βελτιωμένη έκδοση τυπικών ιστοσελίδων, βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Το AMP είναι ένα πλαίσιο HTML ανοιχτού κώδικα που έχει σχεδιαστεί για τη δημιουργία ιστοσελίδων γρήγορης φόρτωσης και φιλικών προς κινητά. Είναι ουσιαστικά μια βελτιωμένη έκδοση τυπικών ιστοσελίδων, βελτιστοποιημένη για κινητές συσκευές. Οι σελίδες AMP δίνουν προτεραιότητα στην ταχύτητα και την απόδοση απλοποιώντας τη δομή HTML, περιορίζοντας τη χρήση JavaScript και αξιοποιώντας αποτελεσματικές τεχνικές φόρτωσης πόρων. Αυτό το πλαίσιο στοχεύει στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη σε κινητές συσκευές, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους φόρτωσης σελίδας, ειδικά για ιστότοπους με μεγάλο περιεχόμενο, όπως άρθρα ειδήσεων ή ιστολόγια.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Shein αναδιαμορφώνει το λιανικό εμπόριο μόδας
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Shein αναδιαμορφώνει το λιανικό εμπόριο μόδας

Ο κινεζικός γίγαντας Shein γίνεται όλο και πιο σημαντικός παίκτης στην ηλεκτρονική αγορά μόδας. Γνωστή για την επιθετική τιμολόγηση και την εξαιρετικά γρήγορη μόδα της, η εταιρεία αναπτύσσεται με τρόπους που ήταν αδιανόητοι μόλις πριν από λίγα χρόνια. Η ανάλυση των δεδομένων που ακολουθεί βασίζεται σε στοιχεία της ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου
3 λεπτά για ανάγνωση

Ενημέρωση φόρτωσης ετικετών GTM: Βασικές αλλαγές για την παρακολούθηση μετατροπών ηλεκτρονικού εμπορίου

Έχετε λάβει κάποιο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο ο Διαχειριστής ετικετών Google (GTM) θα φορτώνει τις ετικέτες Google Ads και Floodlight από τις 10 Απριλίου 2025; Αυτή η ενημέρωση μπορεί να επηρεάσει την παρακολούθηση μετατροπών, το επαναληπτικό μάρκετινγκ και τον τρόπο διαχείρισης ετικετών στο GTM. Τι ακριβώς αλλάζει, γιατί […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας
8 λεπτά για ανάγνωση

Από $ 25K έως $ 175K Μηνιαία έσοδα: Στρατηγική ΔΕΗ Μελέτη περίπτωσης για το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας

Αναζητάτε έμπνευση για το πώς να κλιμακώσετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω πληρωμένης διαφήμισης; Ο David Krumpar από την Lighthouse Media Solutions ετοίμασε αυτή την εξαιρετική μελέτη περίπτωσης που δείχνει πώς μια βιώσιμη μάρκα μόδας πέτυχε αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Σε μόλις έξι μήνες, η ολοκληρωμένη στρατηγική της PPC μεταμόρφωσε την ψηφιακή απόδοση μιας μάρκας μόδας […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+