Πρίσμα ταυτότητας μάρκας: Ένα μοντέλο μάρκετινγκ από τον Jean-Noël Kapferer, που αποτελείται από έξι στοιχεία που καθορίζουν την ταυτότητα μιας μάρκας: Σωματική διάπλαση (φυσικές πτυχές), Προσωπικότητα, Πολιτισμός, Σχέση (με πελάτες), Αντανάκλαση (αντίληψη πελατών) και Αυτοεικόνα (αυτο-συσχέτιση πελατών). Βοηθά τις επωνυμίες να δημιουργήσουν μια ισχυρή, συνεπή ταυτότητα.
Πρακτικός οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit την επόμενη εβδομάδα
Το πολυαναμενόμενο Balkan Ecommerce Summit 2025 απέχει μόλις λίγες ημέρες, που πρόκειται να μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου της περιοχής των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025 στο Arena Sofia. Καθώς πλησιάζει η εκδήλωση, αυτός ο οδηγός συμμετεχόντων για το Balkan Ecommerce Summit παρέχει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο […]