Φανταστείτε τα αγαπημένα σας τηλεοπτικά κανάλια που προσφέρουν μια εμπειρία παρόμοια με αυτή του Netflix. Αυτό είναι ουσιαστικά αυτό που φέρνει το BVOD στο τραπέζι. Είναι μια έξυπνη συγχώνευση συμβατικής δωρεάν μετάδοσης και σύγχρονης τεχνολογίας ροής. Με το BVOD, οι θεατές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε έναν θησαυρό περιεχομένου από γνωστά τηλεοπτικά δίκτυα, όλα στα χέρια τους. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για χρονοδιαγράμματα ή ρύθμιση εγγραφών – απλώς περιηγηθείτε, κάντε κλικ και απολαύστε. Το καλύτερο κομμάτι? Είναι συνήθως δωρεάν, υποστηρίζεται από στρατηγικά τοποθετημένες διαφημίσεις που διατηρούν τη ροή του περιεχομένου χωρίς χρεώσεις συνδρομής. Αυτό το μοντέλο επιτρέπει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να παραμείνουν σχετικοί στην εποχή του streaming, προσφέροντας παράλληλα στους θεατές ευελιξία και μια τεράστια βιβλιοθήκη εκπομπών κατά παραγγελία. Η τηλεόραση εξελίχθηκε για την ψηφιακή γηγενή, συνδυάζοντας την άνεση της παραδοσιακής μετάδοσης με την ευκολία της σύγχρονης τεχνολογίας.
Το Google Ads εγκαινιάζει δοκιμές προϋπολογισμού για μέγιστη απόδοση
Το Google Ads κυκλοφόρησε μια νέα λειτουργία που επιτρέπει την αξιολόγηση των αλλαγών στον προϋπολογισμό από τις καμπάνιες δυναμικών διαφημίσεων αναζήτησης (DSA) ή τις καμπάνιες δικτύου προβολής σε καμπάνιες μέγιστης απόδοσης (PMax). Η ενημερωμένη έκδοση έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερης απόδοσης και καλύτερων αποτελεσμάτων.