CPC – κόστος ανά κλικ – αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ Διαδικτύου και αναφέρεται στο πόσο ένας διαφημιζόμενος πληρώνει έναν εκδότη για ένα κλικ στη διαφήμισή του. Ο όρος αυτός σχετίζεται στενά με τη ΔΕΗ ή το Pay per Click. Ενώ το CPC είναι το ίδιο το κόστος ανά κλικ, η ΔΕΗ είναι το λειτουργικό σύστημα για αυτόν τον τύπο διαφήμισης.
Ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο εξωτερικό ηλεκτρονικό εμπόριο; Μια ματιά στο διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη
Πρόσφατα ευρήματα της Ευρωπαϊκής Βάσης Δεδομένων Εμπορίου (ECDB) αποκαλύπτουν εντυπωσιακά περιφερειακά πρότυπα στον τρόπο με τον οποίο διαφορετικά ευρωπαϊκά έθνη συνεργάζονται με διεθνείς διαδικτυακούς λιανοπωλητές και ποιες ευρωπαϊκές χώρες βασίζονται περισσότερο στο ξένο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ανάλυση αυτή διερευνά τους διαφορετικούς βαθμούς υιοθέτησης του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ολόκληρη την ήπειρο, διατηρώντας παράλληλα την ακεραιότητα […]