CPC – κόστος ανά κλικ – αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ Διαδικτύου και αναφέρεται στο πόσο ένας διαφημιζόμενος πληρώνει έναν εκδότη για ένα κλικ στη διαφήμισή του. Ο όρος αυτός σχετίζεται στενά με τη ΔΕΗ ή το Pay per Click. Ενώ το CPC είναι το ίδιο το κόστος ανά κλικ, η ΔΕΗ είναι το λειτουργικό σύστημα για αυτόν τον τύπο διαφήμισης.
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.