CPC – κόστος ανά κλικ – αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ Διαδικτύου και αναφέρεται στο πόσο ένας διαφημιζόμενος πληρώνει έναν εκδότη για ένα κλικ στη διαφήμισή του. Ο όρος αυτός σχετίζεται στενά με τη ΔΕΗ ή το Pay per Click. Ενώ το CPC είναι το ίδιο το κόστος ανά κλικ, η ΔΕΗ είναι το λειτουργικό σύστημα για αυτόν τον τύπο διαφήμισης.
Γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου: Ισοπέδωση των ψηφιακών όρων ανταγωνισμού
Η γερμανική κυβέρνηση αναλαμβάνει αποφασιστική δράση με ένα νέο γερμανικό σχέδιο δράσης ηλεκτρονικού εμπορίου για την εξισορρόπηση των όρων ανταγωνισμού της ψηφιακής αγοράς. Με επικεφαλής τον αντικαγκελάριο Robert Habeck, η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στη διασφάλιση θεμιτού ανταγωνισμού μεταξύ των ευρωπαίων διαδικτυακών λιανοπωλητών και των ασιατικών γιγάντων όπως η Shein και η Temu. Το γερμανικό σχέδιο […]