2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το CPG;

Ο όρος CPG σημαίνει Συσκευασμένα Καταναλωτικά Αγαθά. Αναφέρεται σε συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά – δηλαδή προϊόντα που καταναλώνονται γρήγορα και απαιτούν τακτική αγορά.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ο όρος CPG σημαίνει Συσκευασμένα Καταναλωτικά Αγαθά. Αναφέρεται σε συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά – δηλαδή προϊόντα που καταναλώνονται γρήγορα και απαιτούν τακτική αγορά. Αυτά είναι κοινά καταναλωτικά προϊόντα που συσκευάζονται και συνήθως πωλούνται σε καταστήματα λιανικής πώλησης, σούπερ μάρκετ ή ηλεκτρονικά καταστήματα.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα προϊόντων CPG είναι τα τρόφιμα (π.χ. δημητριακά, ποτά, γαλακτοκομικά προϊόντα), τα καλλυντικά και η προσωπική φροντίδα (π.χ. σαπούνια, σαμπουάν, αποσμητικά), είδη οικιακής χρήσης (π.χ. προϊόντα καθαρισμού, χάρτινα), μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (π.χ. βιταμίνες, παυσίπονα)…

Το κύριο χαρακτηριστικό των CPGs είναι ότι είναι προϊόντα που οι πελάτες πρέπει να αγοράζουν σε τακτική βάση. Σε αντίθεση με τα προϊόντα μεγαλύτερης διάρκειας, όπως τα ηλεκτρονικά ή τα έπιπλα, τα προϊόντα CPG έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής και είναι σχετικά φθηνά.

Ο όρος συχνά συγχέεται με το FMCG. Το CPG είναι ένας ευρύτερος όρος και περιλαμβάνει όλα τα συσκευασμένα καταναλωτικά αγαθά, είτε πρόκειται για ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCG) είτε για καταναλωτικά αγαθά που κινούνται πιο αργά – όπως καλλυντικά ή είδη οικιακής χρήσης μεγαλύτερης διάρκειας. Η κύρια διαφορά είναι ότι το FMCG επικεντρώνεται σε ταχέως κινούμενα προϊόντα, ενώ το CPG περιλαμβάνει προϊόντα με χαμηλότερες πωλήσεις.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console
3 λεπτά για ανάγνωση

Η Google βελτιώνει την ενσωμάτωση του GA4 και του Search Console

Η Google κυκλοφόρησε νέα τεκμηρίωση που ενισχύει την ενσωμάτωση δεδομένων από το Google Analytics (GA4) και το Search Console για καλύτερη απόδοση ιστότοπου και ανάλυση SEO. Αυτή η ενημέρωση θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από εταιρείες που επιθυμούν να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025
17 λεπτά για ανάγνωση

Βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το μάρκετινγκ απόδοσης το 2025

Το μάρκετινγκ απόδοσης αλλάζει τώρα όπως ποτέ άλλοτε. Με βελτιώσεις στην ποιότητα ζωής, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η επαυξημένη πραγματικότητα, η επαγγελματική μας ζωή εξελίσσεται καθημερινά. Τεχνολογικά, βλέπουμε ήδη ότι μεγάλες εταιρείες όπως η Google, η Meta και η Microsoft εφαρμόζουν λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν τους διαφημιζόμενούς τους με δημιουργικότητα, […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Ανάγνωση άρθρου
Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland
3 λεπτά για ανάγνωση

Το BuzzFeed εισέρχεται στην αγορά κοινωνικών μέσων με το BFisland

Το BuzzFeed ανακοίνωσε τη δουλειά του σε μια αυτόνομη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ως λύση στα σημερινά ζητήματα τοξικότητας στο διαδίκτυο. Η εταιρεία ξεκίνησε την πρώτη της κίνηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω του ψυχαγωγικού περιεχομένου και της πλατφόρμας που βασίζεται σε κουίζ, όπως ανέφερε η Semafor.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+