CRO σημαίνει Βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών. Αυτός ο όρος αντιπροσωπεύει τις διάφορες δραστηριότητες που εμπλέκονται στη βελτιστοποίηση ενός ιστότοπου προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό μετατροπής. Αυτές οι αλλαγές σχετίζονται με την εμπειρία του χρήστη, δηλαδή προσπαθούν να κάνουν τον ιστότοπο πιο φιλικό προς το χρήστη και επιτυχημένο. Σχετίζεται επίσης με δοκιμές ιστότοπων, όπως δοκιμές A / B, οι οποίες εξετάζουν ποια μορφή ιστότοπου είναι πιο ελκυστική για τον πελάτη. Μια άλλη μέθοδος μπορεί να είναι η έρευνα κοινού, η οποία στοχεύει να γνωρίσει το κοινό-στόχο σας, ώστε οι έμποροι να μπορούν να προσαρμόσουν τις καμπάνιες και τις διαδικτυακές πωλήσεις τους.