1 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Cross Selling;

Οι διασταυρούμενες πωλήσεις είναι μια τακτική πωλήσεων που περιλαμβάνει την προσφορά πρόσθετων προϊόντων ή υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες. Η πώληση είναι μια παρόμοια τακτική, αλλά με στόχο να προσφέρει ένα πιο ακριβό προϊόν.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Οι διασταυρούμενες πωλήσεις είναι μια τακτική πωλήσεων που περιλαμβάνει την προσφορά πρόσθετων προϊόντων ή υπηρεσιών σε υπάρχοντες πελάτες. Η πώληση είναι μια παρόμοια τακτική, αλλά με στόχο να προσφέρει ένα πιο ακριβό προϊόν. Στις διασταυρούμενες πωλήσεις, το προϊόν δεν χρειάζεται να είναι ακριβότερο, αλλά μπορεί να είναι αξεσουάρ. Για παράδειγμα, ένας πελάτης αγοράζει ένα κινητό τηλέφωνο και ο πωλητής προσφέρει πρόσθετα αξεσουάρ, όπως θήκη κινητού τηλεφώνου ή κάρτα μνήμης. Οι εν λόγω διασταυρούμενες πωλήσεις δεν ισχύουν μόνο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, όπου μπορούν να εκτίθενται πρόσθετα προϊόντα ή υπηρεσίες κατά τη στιγμή της αγοράς, αλλά και για τις πωλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, όπου ο πωλητής προσφέρει πρόσθετα προϊόντα ή υπηρεσίες απευθείας στον αγοραστή.

 

 

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ
2 λεπτά για ανάγνωση

Το OpenAI χτυπά 1 εκατομμύριο επιχειρηματικούς πελάτες σε χρόνο ρεκόρ

Το OpenAI ανακοίνωσε ότι πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες πληρώνουν πλέον ενεργά για την πλατφόρμα του – την ταχύτερη ανάπτυξη στην ιστορία της πλατφόρμας B2B. Οι πελάτες περιλαμβάνουν τράπεζες, αλυσίδες λιανικής και φαρμακευτικούς γίγαντες. Είναι ενδιαφέρον ότι οι αριθμοί αυξάνονται εν μέρει χάρη στους τακτικούς χρήστες του ChatGPT.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες
2 λεπτά για ανάγνωση

Η Γαλλία εντοπίζει παράνομα προϊόντα σε έξι μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες

Ο γαλλικός εποπτικός οργανισμός καταναλωτών, που ονομάζεται DGCCRF, αποκάλυψε απαγορευμένα προϊόντα σε έξι μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, αναφέρει το Reuters. Πέρα από τη Shein, η οποία ήταν ήδη υπό έλεγχο, η έρευνα αποκάλυψε σοβαρά ζητήματα σε άλλους διαδικτυακούς γίγαντες λιανικής – συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων
3 λεπτά για ανάγνωση

Το YouTube, το TikTok και το Instagram αντιπροσωπεύουν πλέον το 60% της ανακάλυψης προϊόντων

Ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν το 90% των προϋπολογισμών SEO στη Google, οι πελάτες τους στην πραγματικότητα αναζητούν αλλού. Μια ανάλυση 1,5 δισεκατομμυρίου αναζητήσεων από το πρακτορείο Rise at Seven δείχνει ότι η Google έχει πλέον μόλις το 34,5% της συνολικής δραστηριότητας αναζήτησης. Τα υπόλοιπα? YouTube, TikTok και Instagram.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU