2 λεπτά για ανάγνωση

Τι είναι το Dropshipping;

Ένα επιχειρηματικό μοντέλο εκπλήρωσης λιανικής όπου ο πωλητής δέχεται παραγγελίες πελατών χωρίς να διατηρεί απόθεμα. Αντ ‘αυτού, όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά, ο πωλητής αγοράζει το προϊόν από έναν τρίτο προμηθευτή, ο οποίος στη συνέχεια αποστέλλει το προϊόν απευθείας στον πελάτη.

Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε για εσάς από την τεχνητή νοημοσύνη

Ένα επιχειρηματικό μοντέλο εκπλήρωσης λιανικής όπου ο πωλητής δέχεται παραγγελίες πελατών χωρίς να διατηρεί απόθεμα. Αντ ‘αυτού, όταν ένας πελάτης πραγματοποιεί μια αγορά, ο πωλητής αγοράζει το προϊόν από έναν τρίτο προμηθευτή, ο οποίος στη συνέχεια αποστέλλει το προϊόν απευθείας στον πελάτη.

Πώς λειτουργεί:

  1. Ο πελάτης κάνει μια παραγγελία στο κατάστημα του πωλητή
  2. Ο πωλητής προωθεί τα στοιχεία της παραγγελίας στον προμηθευτή του
  3. Ο προμηθευτής συσκευάζει και αποστέλλει το προϊόν απευθείας στον πελάτη
  4. Ο πωλητής πληρώνει τον προμηθευτή διατηρώντας παράλληλα τη σήμανση ως κέρδος

Βασικά πλεονεκτήματα:

  • Χαμηλό κόστος εκκίνησης (δεν απαιτείται επένδυση αποθέματος)
  • Μειωμένα γενικά έξοδα (χωρίς έξοδα αποθήκευσης)
  • Ανεξαρτησία τοποθεσίας (μπορεί να λειτουργήσει από οπουδήποτε)
  • Επεκτασιμότητα (εύκολη προσθήκη νέων προϊόντων)
  • Δεν υπάρχει διαχείριση αποθεμάτων ή κίνδυνος απούλητου αποθέματος
  • Ευελιξία για τη δοκιμή διαφορετικών θέσεων προϊόντων

Βασικές προκλήσεις:

  • Χαμηλότερα περιθώρια κέρδους (συνήθως 15-45% σε σύγκριση με το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο)
  • Περιορισμένος ποιοτικός έλεγχος προϊόντων και συσκευασιών
  • Εξάρτηση από την αξιοπιστία του προμηθευτή για αποστολή και εκπλήρωση
  • Πιθανές καθυστερήσεις και επιπλοκές αποστολής
  • Πιο σύνθετη παρακολούθηση παραγγελιών και εξυπηρέτηση πελατών
  • Αυξημένος ανταγωνισμός λόγω χαμηλών φραγμών εισόδου
  • Ζητήματα ορατότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας

Ιδανικό για: Επιχειρηματίες που θέλουν να δοκιμάσουν επιχειρηματικές ιδέες με ελάχιστη αρχική επένδυση, ψηφιακούς νομάδες και όσους αναζητούν μια πλευρική κίνηση με ευέλικτες λειτουργίες.

Κοινή χρήση άρθρου
Παρόμοια άρθρα
Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη
3 λεπτά για ανάγνωση

Το Meta AI κυκλοφορεί στην Ευρώπη

Ο τεχνολογικός γίγαντας Meta αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι το εργαλείο AI συνομιλίας θα αναπτυχθεί σε 41 ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και σε 21 υπερπόντια εδάφη – σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη παγκόσμια επέκταση του Meta AI μέχρι σήμερα.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025
3 λεπτά για ανάγνωση

Balkan Ecommerce Summit: Παγκόσμιοι ηγέτες συγκεντρώνονται στη Σόφια, Απρίλιος 2025

Το Balkan Ecommerce Summit 2025, μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις ψηφιακού εμπορίου της περιοχής, θα μετατρέψει τη Σόφια σε κόμβο ηλεκτρονικού εμπορίου για ολόκληρη την περιοχή των Βαλκανίων στις 29-30 Απριλίου 2025, στην Arena Sofia. Αυτή η εκδήλωση-ορόσημο θα συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από περισσότερες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και της […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ανάγνωση άρθρου
Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας
4 λεπτά για ανάγνωση

Η Meta αντικαθιστά επίσημα τον έλεγχο γεγονότων με το σύστημα σημειώσεων κοινότητας

Ξεκινώντας αυτή την εβδομάδα, η Meta αλλάζει θεμελιωδώς τον τρόπο επαλήθευσης των πληροφοριών στο Facebook, το Instagram και το Threads. Αντί να συνεργάζονται με ανεξάρτητους οργανισμούς διασταύρωσης ειδήσεων, παρουσιάζουν τις Σημειώσεις κοινότητας, έναν μηχανισμό που βασίζεται στο crowdsourcing. Αυτή η αλλαγή είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η Meta την παρουσιάζει ως έναν τρόπο μείωσης της προκατάληψης. Για […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ανάγνωση άρθρου
Bridge Now

Πιο πρόσφατα νέα ΤΩΡΑ

10+ μη αναγνωσμένο

10+